STIMAC – razbojnik
(prestaro za odgovor)
boxer
2010-12-18 12:21:14 UTC
SRPANJ 1999, Bol na Braču, diskoteka Faces
ALKA VUICA – PREKID LJUBAVNE VEZE

Igor Štimac i Alka Vuica bili su u ljubavnoj vezi unatoč braku Igora
Štimca sa bivšom misicom Jugoslavije Suzanom Žunić, s kojom Igor ima 3
djece.
Velika ljubavna veza između Igora i Alke naprasno je okončana, kad su
Alku redari izbacili iz noćnog kluba nakon što je svog tadašnjeg
ljubavnika, zalila šampanjcem dok je sjedio sa suprugom u separeu. Alka
Vuica je tijekom izbacivanja iz kluba zadobila nekoliko modrica, a
zaradila je i ogrebotine nakon što su je redari bacili u grmlje pokraj
izlaza.
Nedugo nakon incidenta Alka Vuica dala je intervju Vjesniku:
Riječ je o tome da ja nisam napravila nikakav incident, ja smatram da je
čin kad sam ulila čašu šampanjca Igoru Štimcu u košulju bio trenutak
koji nije nitko vidio osim mene i njega, eventualno i njegove supruge
koja je sjedila za stolom, iako je ona bila okrenuta leđima. No, kada je
Igor Štimac poslao tri bodygarda da mene iznesu, to su vidjeli svi
gosti, to je doista incident i javna stvar. Bilo je strašno ponižavajuće
kad je njegov brat mene gurnuo, nakon čega sam pala i rasjekla se
udarivši u stablo, a on je viknuo »gubi se«. Htjela sam mu dati do
znanja da smo na javnom mjestu, da je on Igor Štimac, ja Alka Vuica i da
se nemože tako ponašati.

SIJEČANJ, 2001, Split, KLADIONICA SPORT TIP
TUŽBA ASANOVIĆA I BILIĆA ZBOG DUGA VEZANOG UZ KLADIONICU
Odvjetnik Miroslav Šeparović u ime Asanović i Bokšića sudu podnio je
tužbu protiv Štimca i njegova brata Damira, koji je umjesto Igora, na
dužnosti člana Uprave Hajduka, postao većinski vlasnik “Sport TIP-a”.
Asanović i Bokšić tuže braću Štimac zbog dugovanja i neispunjenih obveza
u njihovu partnerskom odnosu u ulaganjima u kladionicu “Sport TIP”.
Asanović je izravno potvrdio da svoja potraživanja više neće tražiti
uvjeravanjima, Bokšić je odluku da sudu tuži Štimca zbog neisplaćene
dobiti donio prije nekoliko mjeseci. Tako se idila “vatrene” četvorke,
započeta zajedničkim nastupima i ulaganjima, pretvorila u mučno
nepovjerenje koje će kulminirati u sudnici. Štimac ističe da Asanović
neosnovano potražuje 100.000 eura a Bokšić 900.000 kuna.
Damir Štimac objavio je u travnju 2005. godine da je kladionica u
gubitku 5,5 milijuna kuna, koliko duguje državi i zaposlenicima, a zbog
čega je i pokrenut stečaj tvrtke.
Pri pokretanju kladionice "Sport TIP" Igor Štimac je uložio 31 posto
kapitala, Davor Šuker i Alen Bokšić po 20, Goran Ivanišević i Ivan Brkić
po 10, Joško Jeličić 5, a Aljoša Asanović 4 posto.

KOLOVOZ 2001, Split, stadion na Poljudu
UDARANJE U TUNELU NAKON UTAKMICE SA MALLORCOM
Nakon utakmice 3. pretkola UEFA Champions League: Hajduk – Mallorca 1 –
0, tadašnji kapetan Hajduka Igora Štimac je „djelio pravdu“ u poljudskom
tunelu. Prvo je gurnuo igrača Mallorce Carlosa, a nakon toga udario i
srušio na pod pomoćnog trenera Mallorce Damiena Amera.

KOLOVOZ 2001, Nyon, sjedište Disciplinske komisije UEFA-e
KAZNA UEFA ZA UDARANJE NAKON UTAKMICE SA MALLORCOM
Zbog „slučaja tunel“ i udaranja igrača i pomoćnog trenera Mallorce, UEFA
je odredila kaznu Igoru Štimcu u trajanju od zabrane igranja 6 utakmica
u UEFA natjecanjima, te kaznila Hajduk sa 35.000 CHF.

RUJAN 2001, Split, kafić Capo
OZLIJEĐIVANJE KONOBARA U LOKALU CAPO
Incident se dogodio kada je Štimac s prijateljima slavio svoj 34.
rođendan te se jako razljutio kada mu osoblje kafića nije ispunilo
glazbenu želju. Član Upravnog odbora Hajduka potom je razbio čašu od
čijih je krhotina jedan konobar lakše ozlijeđen. Štimcu se pridružio
prijatelj Ivan Mustapić koji je, nakon što je razbio pepeljaru, šakom u
nos udario vlasnika kafića Željjka Vidovića.

RUJAN 2001, Split, Općinski sud
PRESUDA ZA OZLIJEĐIVANJE KONOBARA
IGOR ŠTIMAC kažnjen je nepravomoćno maksimalnom novčanom kaznom od 1134
kune, za kvalificirani oblik remećenja javnog reda i mira u lokalu
"Capu" na splitskim Bačvicama, 7. rujna 2001. godine, zbog ozljeđivanja
konobara

LISTOPAD 2001 , Split – diskoteka Maters
FIZIČKI OBRAČUN U DISKOTCI MASTERS
izudarao ugostitelja Željka Vidovića, koji je nakon zadobivenih ozljeda
ostao nagluh na jedno uho. Vidović je izjavio policiji da ga je Štimac
zatvorio u WC i četrdesetak minuta tukao. Privatno vještačenje pokazalo
je da je Vidović od udaraca djelomice nagluh, što je teža ozljeda

LISTOPAD 2001, Zagreb, stadion Maksimir
RAZBIJANJE KUĆICE ZA REZERVNE IGRAČE
Nakon sudara sa igračem Dinama, Mikićem, Štimac je ozlijeđen napustio
igralište, te u ljutnji nogom udario u kućicu za rezervne igrače, te
razbio pleksiglas.

LIPANJ 2003, Split, UPRAVA HAJDUKA
SUMNJIVI TRANSFER SRNE U ŠAHTAR, TE DUG NK NERETVA
Kao sportski direktor kluba dogovorio prelazak Darija Srne iz Hajduka u
ukrajinski Šahtjor Donjeck. Transfer nikad nije dokraja razjašnjen, a
tek 7 godina nakon transfera HNS (Tročlani Arbitražni sud HNS-a, pod
predsjedanjem Stanka Hautza) je donio odluku da je Hajduk dužan
isplatiti NK Neretvi dug u iznosu od 172.000 USD u kunskoj protuvrijednosti.
Epilog je to trakavice koja se vukla godinama. Naime, splitski je klub
2003. prodao Darija Srnu u ukrajinski Šahtar. No, Neretva ima ugovor
sklopljen 1998. kada je Srna odlazio iz Metkovića u Split po kojem joj
pripada 15 posto od tog transfera. Hajduk je to negirao, tvrdili su čak
da je ugovor falsificiran, ali grafološkim vještačenjem utvrđeno je da
se radi o originalu.

LIPANJ 2003 , Split, UPRAVA HAJDUKA
SUMNJIVI TRANSFER PLETIKOSE U ŠAHTAR
Kao sportski direktor kluba dogovorio prelazak Stipe Pletikose iz
Hajduka u ukrajinski Šahtjor Donjeck. Transfer je realizirao koristeći
račun Novice Petrač, sina Hrvoja Petrača koji je osuđen za otmicu sina
Vladimira Zagorca.

TRAVANJ 2004, Rijeka , stadion na Kandridi
FIZIČKI NAPAD NA POMOĆNOG SUCA
Iako u pobjedi Hajduka na Rijekom 1:0 nije bilo puno spornih sudačkih
odluka, Štimac je tokom prvog poluvremena konstano prigovarao sudačkoj
trojci, a naročito pomoćnom sucu Miroslavu Jedvaju, zbog čega je čak
zaradio i isključenje.
Nakon toga je za vrijeme poluvremena nastavio s uvredama, te u tunelu
koji vodi prema svlačionicama fizički napao pomoćnog suca Jedvaja.

TRAVANJ 2004, Zagreb, HNS
HNS-ova KAZNA ZABRANE OBAVLJANJA SVIH FUNKCIJA U NOGOMETU
Predsjednik disciplinske komisije HNS-a, Ante Tomaš odredio je kaznu
Igoru Štimcu, na temelju članka 46. Disciplinskog pravilnika HNS-a
zabranu obavljanja svih funkcija u nogometu za razdoblje od 17. travnja
do 16. listopada 2004. godine, zbog fizičkog napada na pomoćnog suca
Miroslava Jedvaja tijekom poluvremena utakmice: Rijeka – Hajduk.

SVIBANJ 2004, SPLIT, stadion na Poljudu
PALJENJE BENGALSKE BAKLJE U SVEČANOJ LOŽI
Paljenje bengalske baklje u svečanoj loži stadiona na Poljudu, čime
proslavlja naslov prvaka nakon utakmice Hajduk – Varteks 2 - 0.
Paljenje baklje na stadionu izričito je zabranjeno Zakonom o
sprječavanju nereda na športskim natjecanjima, te se kažnjava novčanom
kaznom od 4.000,00 do 20.000,00 kuna ili kaznom zatvora u trajanju od
najmanje 20 dana do najdulje 60 dana.

KOLOVOZ 2004, SHELBOURN - HAJDUK 2 – 0 (ukupno 4- 3 za Shelbourn)
SRAMOTNO ISPADANJE IZ UEFA NATJECANJA OD IRSKIH POLUAMATERA
Za vrijeme jednog od najsramotnijih UEFA poraza u klupskoj povijesti od
Shelbourna, Igor Štimac obnašao je funkciju koordinatora Upravnog odbora
za struku i bio ključna osoba za sportsku politiku kluba.
Ispadanje iz Europe u 2. kolu kvalifikacija za Ligu prvaka 2004. godine
od poluamaterskog Shelbournea iz Irske, kluba koji je zbog financijskih
problema ostao bez licence prvoligaša 19.02.2007, napustio prvu irsku
ligu i u ovoj sezoni 2007/2008 nastupa kao drugoligaš (Shelbourne je
trenutno petoplasirana momčad u drugoj ligi koja broji 10 klubova)

TRAVANJ 2005, Split, stadion na Poljudu
PRISVAJANJE ZASLUGA ZA OSVAJANJE NASLOVA PRVAKA
Smjenio (zajedno sa Brankom Grgićem i Fredijem Fiorentinijem) trenera
Hajduka Blaža Sliškovića 8 kola prije kraja prvenstva, te preuzeo klupu
Hajduka. U trenutku smjene Hajduk je pod ravnanjem Blaža Sliškovića bio
prvi na tablici. Postavio sebe za trenera Hajduka i u posljednjih 8 kola
osvojio 14 bodova, dva manje od Intera iz Zaprešića koji je zvršio na 2.
mjestu. Hajduk, svejedno osvaja naslov prvaka zbog zalihe bodova koju je
ostvario Blaž Slišković prije nego je smijenjen.

KOLOVOZ 2005, HAJDUK – DEBRECEN 0 – 5 (ukupno 8 - 0 za Debrecen)
NAJSRAMOTNIJI PORAZ HAJDUKA U UEFA NATJECANJIMA
Za vrijeme najvećeg sveukupnog poraza Hajduka u povijesti kluba u UEFA
natjecanjima, te najvećeg poraza Hajduka u Splitu u UEFA natjecanjima od
Debrecena, Igor Štimac obnašao je funkciju sportskog direktora i bio
ključna osoba za sportsku politiku kluba.

RUJAN 2005, Zagreb, križanje Fallerova šetališta i Ljubljanske avenije
BJEŽANJE SA MJESTA AUTOMOBILSKE NESREĆE

Štimac je sa novim BMW-om udario u Peugeot 106, te pobjegao s mjesta
nesreće. Kasnije je telefonski pokušao riješiti "problem", no nije uspio.
Kako javlja Jutarnji list, u srijedu navečer u Zagrebu, na križanju
Fallerovog šetališta i Ljubljanske avenije vozačica zelenog Peugeota 106
čekala je na semaforu, a odostraga se u nju zabio Štimac u novom BMW-u.
Vozačica Ana Cerovec tvrdi da je izašla iz automobila, te došla do
Štimca koji joj je predložio da se parkiraju sa strane. Dok se ona
vraćala do svog auta, Štimac se okrenuo i pobjegao.
"Riječ je o nesporazumu. Nakon što sam vidio da je šteta neznatna,
mislio sam da gospođa ima isto viđenje stvari i udaljio se s mjesta
nesreće. Nisam joj rekao da sklonimo aute sa strane, a pogotovo pobjegao
s mjesta nesreće." - izjavio je sportski direktor hrvatskog prvaka.
No, vozačica Cerovec tvrdi suprotno: "To je običan bezobrazluk, jer me,
kao prvo, prevario, pa ne vidim zašto bih mu ja sada, kada se sve
otkrilo izašla u susret. Valjda je mislio da ga neću prepoznati, a sada
kad je shvatio da me nije uspio nadmudriti, nudi nekakve nagodbe. Ponaša
se kao šerif, a sve zbog toga što misli da novcem može kupiti sve. Iako
je šteta zaista malena, sada iz principa želim pokazati o kakvom je
čovjeku riječ."
"Istina je da sam nazvao gospođu i pokušao riješiti problem. U tom
razgovoru sam je zamolio da ne zove medije i priča im što se dogodilo
jer bi me u Zagrebu zbog toga mogli razapeti. Ona mi je odgovorila da mi
tako i treba." - objasnio je Štimac koji je čak navodno i zaprijetio da
će zaustaviti objavu teksta ukoliko ona o tome obavijesti medije.

LISTOPAD 2005, Zagreb, noćni klub Ludnica
FIZIČKI OBRAČUN U NOĆNOM KLUBU LUDNICA

Prema riječima svjedoka Štimac zaliva vinom pripadnika Torcide (nadimak
Boki), udara, hvata za kosu i proslijeđuje redarima. Redari ga izbacuju,
razbijaju nos i zadobiva potres mozga. Nakon toga Štimac napada Ivana
Lalića i zadaje mu više udaraca u glavu zbog čega isti završava u bolnici.

SIJEČANJ 2007, Zagreb, HRT
SKLAPANJE ŠTETNOG UGOVORA ZA KLUBOVE 1. HNL

Potpisuje bez pismene suglasnosti klubova 1. HNL ugovor za realizaciju
projekta emisije: Volim Nogomet sa HRT-om i tvrtkom Prva liga produkcija
u svojstvu predsjednika Udruge 1. HNL. Spomenuti ugovor nanijeti će
financijsku štetu svim klubovima u iznosu od 764.000 kn. Tako su klubovi
1. HNL na kraju projekta plaćali svoje pojavljivanje na nacionalnoj TV,
što zasigurno predstavlja europski presedan u odnosu TV kuća i klubova.
Naime prihod od TV prava u pravilu je jedan od glavnih prihoda klubova u
strukturi ukupnih prihoda, te TV kuće plaćaju značajne iznose klubovima
za pravo prikazivanja nogometnog sadržaja na malim ekranima.

SIJEČANJ 2010. Zagreb, prostorije Uprave NK Zagreba
FORSIRANJE STARIJIH IGRAČA

Iako se prije dolaska za trenera Zagreba gorljivo zalagao se za Ligu 16,
te kao jedan od ključnih argumenata navodio mogućnost forsiranje mladih
igrača, nedugo nakon što postaje trener Zagreba angažira isključivo
starije i iskusnije igrače: Skender, Jefthon, Ljubojević, Tokić.

RUJAN 2010, Split općinski sud
PREVARA BIVŠEG TRENERA SLIŠKOVIĆA

Zajedno sa Brankom Grgićem i Fredi Fiorentinijem izigrao Blaža
Sliškovića pred splitskim Općinskim sudom na 3. ročištu, tvrdeći da
Slišković nikada nije bio trener Hajduka, te samim tim mu ne pripada i
odšteta za jedniostrani raskid ugovora. Slišković je pred sudom ustvrdio
kako mu je u razgovoru obećano da će mu klub isplatiti 150.000 eura
otpremnine, a sad traži 270.000 eura. Do smjene su mu isplaćene plaće u
ukupnom iznosu od 400.000 kuna.

..itd ima toga jos....
ALG
2010-12-18 12:26:49 UTC
Post by boxer
[...]
Ma bitanga najobičnija, ali kad pogledaš odakle dolazi još je i dobar
naspram zemljacima Sanaderu, Kalmeti, Šuici...
--
*Slavljenički*
al' "smo" pogodili

baš su pogodili

-rotirajući-
Dinamo Zagreb 10/11

mirko
2010-12-18 12:57:40 UTC
SRPANJ 1999, Bol na Braèu, diskoteka Faces
ALKA VUICA - PREKID LJUBAVNE VEZE
Igor ©timac i Alka Vuica bili su u ljubavnoj vezi unatoè braku Igora
©timca sa biv¹om misicom Jugoslavije Suzanom ®uniæ, s kojom Igor ima 3
djece.
Velika ljubavna veza izmeðu Igora i Alke naprasno je okonèana, kad su Alku
redari izbacili iz noænog kluba nakon ¹to je svog tada¹njeg ljubavnika,
zalila ¹ampanjcem dok je sjedio sa suprugom u separeu. Alka Vuica je
tijekom izbacivanja iz kluba zadobila nekoliko modrica, a zaradila je i
ogrebotine nakon ¹to su je redari bacili u grmlje pokraj izlaza.
Rijeè je o tome da ja nisam napravila nikakav incident, ja smatram da je
èin kad sam ulila èa¹u ¹ampanjca Igoru ©timcu u ko¹ulju bio trenutak koji
nije nitko vidio osim mene i njega, eventualno i njegove supruge koja je
sjedila za stolom, iako je ona bila okrenuta leðima. No, kada je Igor
©timac poslao tri bodygarda da mene iznesu, to su vidjeli svi gosti, to je
doista incident i javna stvar. Bilo je stra¹no poniŸavajuæe kad je njegov
brat mene gurnuo, nakon èega sam pala i rasjekla se udariv¹i u stablo, a
on je viknuo >gubi se<. Htjela sam mu dati do znanja da smo na javnom
mjestu, da je on Igor ©timac, ja Alka Vuica i da se nemoŸe tako pona¹ati.
SIJEÈANJ, 2001, Split, KLADIONICA SPORT TIP
TU®BA ASANOVIÆA I BILIÆA ZBOG DUGA VEZANOG UZ KLADIONICU
Odvjetnik Miroslav ©eparoviæ u ime Asanoviæ i Bok¹iæa sudu podnio je tuŸbu
protiv ©timca i njegova brata Damira, koji je umjesto Igora, na duŸnosti
èlana Uprave Hajduka, postao veæinski vlasnik "Sport TIP-a". Asanoviæ i
Bok¹iæ tuŸe braæu ©timac zbog dugovanja i neispunjenih obveza u njihovu
partnerskom odnosu u ulaganjima u kladionicu "Sport TIP". Asanoviæ je
izravno potvrdio da svoja potraŸivanja vi¹e neæe traŸiti uvjeravanjima,
Bok¹iæ je odluku da sudu tuŸi ©timca zbog neisplaæene dobiti donio prije
nekoliko mjeseci. Tako se idila "vatrene" èetvorke, zapoèeta zajednièkim
nastupima i ulaganjima, pretvorila u muèno nepovjerenje koje æe
kulminirati u sudnici. ©timac istièe da Asanoviæ neosnovano potraŸuje
100.000 eura a Bok¹iæ 900.000 kuna.
Damir ©timac objavio je u travnju 2005. godine da je kladionica u gubitku
5,5 milijuna kuna, koliko duguje drŸavi i zaposlenicima, a zbog èega je i
pokrenut steèaj tvrtke.
Pri pokretanju kladionice "Sport TIP" Igor ©timac je uloŸio 31 posto
kapitala, Davor ©uker i Alen Bok¹iæ po 20, Goran Ivani¹eviæ i Ivan Brkiæ
po 10, Jo¹ko Jelièiæ 5, a Aljo¹a Asanoviæ 4 posto.
KOLOVOZ 2001, Split, stadion na Poljudu
UDARANJE U TUNELU NAKON UTAKMICE SA MALLORCOM
Nakon utakmice 3. pretkola UEFA Champions League: Hajduk - Mallorca 1 - 0,
tada¹nji kapetan Hajduka Igora ©timac je "djelio pravdu" u poljudskom
tunelu. Prvo je gurnuo igraèa Mallorce Carlosa, a nakon toga udario i
sru¹io na pod pomoænog trenera Mallorce Damiena Amera.
KOLOVOZ 2001, Nyon, sjedi¹te Disciplinske komisije UEFA-e
KAZNA UEFA ZA UDARANJE NAKON UTAKMICE SA MALLORCOM
Zbog "sluèaja tunel" i udaranja igraèa i pomoænog trenera Mallorce, UEFA
je odredila kaznu Igoru ©timcu u trajanju od zabrane igranja 6 utakmica u
UEFA natjecanjima, te kaznila Hajduk sa 35.000 CHF.
RUJAN 2001, Split, kafiæ Capo
OZLIJEÐIVANJE KONOBARA U LOKALU CAPO
Incident se dogodio kada je ©timac s prijateljima slavio svoj 34. roðendan
te se jako razljutio kada mu osoblje kafiæa nije ispunilo glazbenu Ÿelju.
Èlan Upravnog odbora Hajduka potom je razbio èa¹u od èijih je krhotina
jedan konobar lak¹e ozlijeðen. ©timcu se pridruŸio prijatelj Ivan Mustapiæ
koji je, nakon ¹to je razbio pepeljaru, ¹akom u nos udario vlasnika kafiæa
®eljjka Vidoviæa.
RUJAN 2001, Split, Opæinski sud
PRESUDA ZA OZLIJEÐIVANJE KONOBARA
IGOR ©TIMAC kaŸnjen je nepravomoæno maksimalnom novèanom kaznom od 1134
kune, za kvalificirani oblik remeæenja javnog reda i mira u lokalu "Capu"
na splitskim Baèvicama, 7. rujna 2001. godine, zbog ozljeðivanja konobara
LISTOPAD 2001 , Split - diskoteka Maters
FIZIÈKI OBRAÈUN U DISKOTCI MASTERS
izudarao ugostitelja ®eljka Vidoviæa, koji je nakon zadobivenih ozljeda
ostao nagluh na jedno uho. Vidoviæ je izjavio policiji da ga je ©timac
zatvorio u WC i èetrdesetak minuta tukao. Privatno vje¹taèenje pokazalo je
da je Vidoviæ od udaraca djelomice nagluh, ¹to je teŸa ozljeda
LISTOPAD 2001, Zagreb, stadion Maksimir
RAZBIJANJE KUÆICE ZA REZERVNE IGRAÈE
Nakon sudara sa igraèem Dinama, Mikiæem, ©timac je ozlijeðen napustio
igrali¹te, te u ljutnji nogom udario u kuæicu za rezervne igraèe, te
razbio pleksiglas.
LIPANJ 2003, Split, UPRAVA HAJDUKA
SUMNJIVI TRANSFER SRNE U ©AHTAR, TE DUG NK NERETVA
Kao sportski direktor kluba dogovorio prelazak Darija Srne iz Hajduka u
ukrajinski ©ahtjor Donjeck. Transfer nikad nije dokraja razja¹njen, a tek
7 godina nakon transfera HNS (Troèlani ArbitraŸni sud HNS-a, pod
predsjedanjem Stanka Hautza) je donio odluku da je Hajduk duŸan isplatiti
NK Neretvi dug u iznosu od 172.000 USD u kunskoj protuvrijednosti.
Epilog je to trakavice koja se vukla godinama. Naime, splitski je klub
2003. prodao Darija Srnu u ukrajinski ©ahtar. No, Neretva ima ugovor
sklopljen 1998. kada je Srna odlazio iz Metkoviæa u Split po kojem joj
pripada 15 posto od tog transfera. Hajduk je to negirao, tvrdili su èak da
je ugovor falsificiran, ali grafolo¹kim vje¹taèenjem utvrðeno je da se
radi o originalu.
LIPANJ 2003 , Split, UPRAVA HAJDUKA
SUMNJIVI TRANSFER PLETIKOSE U ©AHTAR
Kao sportski direktor kluba dogovorio prelazak Stipe Pletikose iz Hajduka
u ukrajinski ©ahtjor Donjeck. Transfer je realizirao koristeæi raèun
Novice Petraè, sina Hrvoja Petraèa koji je osuðen za otmicu sina Vladimira
Zagorca.
TRAVANJ 2004, Rijeka , stadion na Kandridi
FIZIÈKI NAPAD NA POMOÆNOG SUCA
Iako u pobjedi Hajduka na Rijekom 1:0 nije bilo puno spornih sudaèkih
odluka, ©timac je tokom prvog poluvremena konstano prigovarao sudaèkoj
trojci, a naroèito pomoænom sucu Miroslavu Jedvaju, zbog èega je èak
zaradio i iskljuèenje.
Nakon toga je za vrijeme poluvremena nastavio s uvredama, te u tunelu koji
vodi prema svlaèionicama fizièki napao pomoænog suca Jedvaja.
TRAVANJ 2004, Zagreb, HNS
HNS-ova KAZNA ZABRANE OBAVLJANJA SVIH FUNKCIJA U NOGOMETU
Predsjednik disciplinske komisije HNS-a, Ante Toma¹ odredio je kaznu Igoru
©timcu, na temelju èlanka 46. Disciplinskog pravilnika HNS-a zabranu
obavljanja svih funkcija u nogometu za razdoblje od 17. travnja do 16.
listopada 2004. godine, zbog fizièkog napada na pomoænog suca Miroslava
Jedvaja tijekom poluvremena utakmice: Rijeka - Hajduk.
SVIBANJ 2004, SPLIT, stadion na Poljudu
PALJENJE BENGALSKE BAKLJE U SVEÈANOJ LO®I
Paljenje bengalske baklje u sveèanoj loŸi stadiona na Poljudu, èime
proslavlja naslov prvaka nakon utakmice Hajduk - Varteks 2 - 0.
Paljenje baklje na stadionu izrièito je zabranjeno Zakonom o sprjeèavanju
nereda na ¹portskim natjecanjima, te se kaŸnjava novèanom kaznom od
[...]
Shelbourna, Igor ©timac obna¹ao je funkciju koordinatora Upravnog odbora
za struku i bio kljuèna osoba za sportsku politiku kluba.
Ispadanje iz Europe u 2. kolu kvalifikacija za Ligu prvaka 2004. godine od
poluamaterskog Shelbournea iz Irske, kluba koji je zbog financijskih
problema ostao bez licence prvoliga¹a 19.02.2007, napustio prvu irsku ligu
i u ovoj sezoni 2007/2008 nastupa kao drugoliga¹ (Shelbourne je trenutno
petoplasirana momèad u drugoj ligi koja broji 10 klubova)
TRAVANJ 2005, Split, stadion na Poljudu
PRISVAJANJE ZASLUGA ZA OSVAJANJE NASLOVA PRVAKA
Smjenio (zajedno sa Brankom Grgiæem i Fredijem Fiorentinijem) trenera
Hajduka BlaŸa Sli¹koviæa 8 kola prije kraja prvenstva, te preuzeo klupu
Hajduka. U trenutku smjene Hajduk je pod ravnanjem BlaŸa Sli¹koviæa bio
prvi na tablici. Postavio sebe za trenera Hajduka i u posljednjih 8 kola
osvojio 14 bodova, dva manje od Intera iz Zapre¹iæa koji je zvr¹io na 2.
mjestu. Hajduk, svejedno osvaja naslov prvaka zbog zalihe bodova koju je
ostvario BlaŸ Sli¹koviæ prije nego je smijenjen.
KOLOVOZ 2005, HAJDUK - DEBRECEN 0 - 5 (ukupno 8 - 0 za Debrecen)
NAJSRAMOTNIJI PORAZ HAJDUKA U UEFA NATJECANJIMA
Za vrijeme najveæeg sveukupnog poraza Hajduka u povijesti kluba u UEFA
natjecanjima, te najveæeg poraza Hajduka u Splitu u UEFA natjecanjima od
Debrecena, Igor ©timac obna¹ao je funkciju sportskog direktora i bio
kljuèna osoba za sportsku politiku kluba.
RUJAN 2005, Zagreb, kriŸanje Fallerova ¹etali¹ta i Ljubljanske avenije
BJE®ANJE SA MJESTA AUTOMOBILSKE NESREÆE
©timac je sa novim BMW-om udario u Peugeot 106, te pobjegao s mjesta
nesreæe. Kasnije je telefonski poku¹ao rije¹iti "problem", no nije uspio.
Kako javlja Jutarnji list, u srijedu naveèer u Zagrebu, na kriŸanju
Fallerovog ¹etali¹ta i Ljubljanske avenije vozaèica zelenog Peugeota 106
èekala je na semaforu, a odostraga se u nju zabio ©timac u novom BMW-u.
Vozaèica Ana Cerovec tvrdi da je iza¹la iz automobila, te do¹la do ©timca
koji joj je predloŸio da se parkiraju sa strane. Dok se ona vraæala do
svog auta, ©timac se okrenuo i pobjegao.
"Rijeè je o nesporazumu. Nakon ¹to sam vidio da je ¹teta neznatna, mislio
sam da gospoða ima isto viðenje stvari i udaljio se s mjesta nesreæe.
Nisam joj rekao da sklonimo aute sa strane, a pogotovo pobjegao s mjesta
nesreæe." - izjavio je sportski direktor hrvatskog prvaka.
No, vozaèica Cerovec tvrdi suprotno: "To je obièan bezobrazluk, jer me,
kao prvo, prevario, pa ne vidim za¹to bih mu ja sada, kada se sve otkrilo
iza¹la u susret. Valjda je mislio da ga neæu prepoznati, a sada kad je
shvatio da me nije uspio nadmudriti, nudi nekakve nagodbe. Pona¹a se kao
¹erif, a sve zbog toga ¹to misli da novcem moŸe kupiti sve. Iako je ¹teta
zaista malena, sada iz principa Ÿelim pokazati o kakvom je èovjeku rijeè."
"Istina je da sam nazvao gospoðu i poku¹ao rije¹iti problem. U tom
razgovoru sam je zamolio da ne zove medije i prièa im ¹to se dogodilo jer
bi me u Zagrebu zbog toga mogli razapeti. Ona mi je odgovorila da mi tako
i treba." - objasnio je ©timac koji je èak navodno i zaprijetio da æe
zaustaviti objavu teksta ukoliko ona o tome obavijesti medije.
LISTOPAD 2005, Zagreb, noæni klub Ludnica
FIZIÈKI OBRAÈUN U NOÆNOM KLUBU LUDNICA
Prema rijeèima svjedoka ©timac zaliva vinom pripadnika Torcide (nadimak
Boki), udara, hvata za kosu i proslijeðuje redarima. Redari ga izbacuju,
razbijaju nos i zadobiva potres mozga. Nakon toga ©timac napada Ivana
Laliæa i zadaje mu vi¹e udaraca u glavu zbog èega isti zavr¹ava u bolnici.
SIJEÈANJ 2007, Zagreb, HRT
SKLAPANJE ©TETNOG UGOVORA ZA KLUBOVE 1. HNL
Potpisuje bez pismene suglasnosti klubova 1. HNL ugovor za realizaciju
projekta emisije: Volim Nogomet sa HRT-om i tvrtkom Prva liga produkcija u
svojstvu predsjednika Udruge 1. HNL. Spomenuti ugovor nanijeti æe
financijsku ¹tetu svim klubovima u iznosu od 764.000 kn. Tako su klubovi
1. HNL na kraju projekta plaæali svoje pojavljivanje na nacionalnoj TV,
¹to zasigurno predstavlja europski presedan u odnosu TV kuæa i klubova.
Naime prihod od TV prava u pravilu je jedan od glavnih prihoda klubova u
strukturi ukupnih prihoda, te TV kuæe plaæaju znaèajne iznose klubovima za
pravo prikazivanja nogometnog sadrŸaja na malim ekranima.
SIJEÈANJ 2010. Zagreb, prostorije Uprave NK Zagreba
FORSIRANJE STARIJIH IGRAÈA
Iako se prije dolaska za trenera Zagreba gorljivo zalagao se za Ligu 16,
te kao jedan od kljuènih argumenata navodio moguænost forsiranje mladih
igraèa, nedugo nakon ¹to postaje trener Zagreba angaŸira iskljuèivo
starije i iskusnije igraèe: Skender, Jefthon, Ljubojeviæ, Tokiæ.
RUJAN 2010, Split opæinski sud
PREVARA BIV©EG TRENERA SLI©KOVIÆA
Zajedno sa Brankom Grgiæem i Fredi Fiorentinijem izigrao BlaŸa Sli¹koviæa
pred splitskim Opæinskim sudom na 3. roèi¹tu, tvrdeæi da Sli¹koviæ nikada
nije bio trener Hajduka, te samim tim mu ne pripada i od¹teta za
jedniostrani raskid ugovora. Sli¹koviæ je pred sudom ustvrdio kako mu je u
razgovoru obeæano da æe mu klub isplatiti 150.000 eura otpremnine, a sad
traŸi 270.000 eura. Do smjene su mu isplaæene plaæe u ukupnom iznosu od
400.000 kuna.
..itd ima toga jos....
Vi ste bolesnici cime se opterecujete!! Sve su to isti mafijasi
Stimac,Markovic,Mamic njima je bitna stolica sa koje ce upravljati,i gdje ce
dobro moci u blagajnu gurnuti ruku.Ne razumijem po cemu je po tvom markovic
ili Mamic bolji od Stimca??
Direktor Svemira
2010-12-18 13:23:09 UTC
Post by mirko
[...]
Po tome sto Stimac uporno sebe predstavlja kao najveceg postenjaka i
borca za pravdu, a istovremeno mu Reno dzepari suparnike na skupstini.
Ajde zamisli sto tek rade u mraku i daleko od kamera.
nevjernik
2010-12-18 13:43:53 UTC
Post by mirko
[...]
aupicku
Covjek ti je iznio desetak argumenata u prilog tvrdnji da je Stimac
razbojnik. A ti odgovaras "sve stu to mafijasi" :).

Hocemo li cuti neki slican argument protiv Markovica ili ces ostati u
top pet redikula s tendencijom prema vrhu?
--
ne vesele mene bez vas
utakmice nedjeljom
mirko
Nek onda iznese sva smeca od lignje markovica i mafijasa Mamica
nevjernik
2010-12-18 14:03:11 UTC
Post by mirko
Nek onda iznese sva smeca od lignje markovica i mafijasa Mamica
Aupicku koji odgovor. Zaustavite zemlju, silazim.
--
ne vesele mene bez vas
utakmice nedjeljom
boxer
nemam sta iznest kad to ne postoji
VEki
2010-12-18 14:08:59 UTC
Post by mirko
Nek onda iznese sva smeca od lignje markovica i mafijasa Mamica
jadno je kad neko ispadne kreten, ko ti danas mirko, i ne moze se pomirit
s tim. on je iznio za jednog, ti tvrdis da drugi ima, pa iznesi ti za
drugog. mogu ja rec da sam vidio tebe da si opljacko ljekarnu u splitu, al
to su spekulacije za koje nemam dokaze, dakle sve ostaje samo na sumnjama
i pretpostavkama. dakle, pics or it didnt happen.
I know where you live.
b67
2010-12-18 14:18:35 UTC
Post by mirko
[...]
ima cvrsti alibi u to vrijeme je stajao u redu trgovačkog kompleksa
city center, sto ce potvrditi su"gradani" a djelatnice koje su radile
u božićnom selu dobro su ga zašamtile
mirko
2010-12-18 14:29:30 UTC
Post by VEki
Post by mirko
[...]
Netko ko je bolestan i 24h provodi na ovoj grupi naravno i cijeli boziji dan
na racunalom,normalno da samocopy.Mene to ne zanima ni u dzep ni iz
dzepa,eto vama vasa bosanska koalicija,pa im i dalje lizite tabane,a oni ce
se svama i dalje ovako sprdati:

VEki
2010-12-18 15:30:11 UTC
Post by mirko
[...]
http://youtu.be/_dTPX-5EGxk
dakle nemas nista za rec i jos jednom si se posro sam sebi u usta. ok,
nemam nista protiv, nego ne znam sta se opce javljas :D
I know where you live.
mirko
Postenjaka,tko bi rekaou usta udje u guzicu iazadje!!
VEki
2010-12-18 15:46:42 UTC
Post by mirko
Postenjaka,tko bi rekaou usta udje u guzicu iazadje!!
nesto si se vidim uzjebo pa imas viska ili manjka slova, u svakom slucaju
- ne razumijem te.
I know where you live.
mirko
2010-12-18 16:02:16 UTC
Post by VEki
Post by mirko
Postenjaka,tko bi rekaou usta udje u guzicu iazadje!!
nesto si se vidim uzjebo pa imas viska ili manjka slova, u svakom
lucaju - ne razumijem te.
VEki
2010-12-18 16:12:15 UTC
Post by VEki
Post by mirko
Postenjaka,tko bi rekaou usta udje u guzicu iazadje!!
nesto si se vidim uzjebo pa imas viska ili manjka slova, u svakom
lucaju - ne razumijem te.
jos jedno ubojstvo argumentima. laku noc.
I know where you live.
x X x/BBB
2010-12-18 14:25:27 UTC
Post by mirko
Post by nevjernik
Post by mirko
[...]
nema, sluŸbeno ni¹ta, to ¹to vi Ÿelite i izmi¹ljate u svom bunilu to je
druga stvar
mirko
I kod Sanadera nije nista bilo sluzbeno!!
b67
2010-12-18 13:50:03 UTC
svi su oni isti : )
Direktor Svemira
2010-12-18 13:54:57 UTC
Post by b67
Post by nevjernik
Hocemo li cuti neki slican argument protiv Markovica ili ces ostati u
top pet redikula s tendencijom prema vrhu?
svi su oni isti : )
Dril krece od malih nogu:
http://www.slobodnadalmacija.hr/Split/tabid/72/articleType/ArticleView/articleId/124117/Default.aspx

:)))
b67
2010-12-18 14:29:07 UTC
Post by Direktor Svemira
Dril krece od malih
  :)))
kaj se tu svasta da naci, covjek bi rekao da su reno i stimac izuzeci
pa ih protjeralo ...

Čuda su očito moguća, a najčešće se dogadjaju u Splitu.

http://www.slobodnadalmacija.hr/Split/tabid/72/articleType/ArticleView/articleId/124430/Default.aspx
Direktor Svemira
2010-12-18 14:53:43 UTC
Post by b67
Post by Direktor Svemira
Dril krece od malih
:)))
..::proTon2k::..
..itd ima toga jos....
x X x/BBB
2010-12-18 15:11:48 UTC
Post by ..::proTon2k::..
kad bi o mamiæu pisali nebi moglo sve stat
u pravu si, al bajke ne primamo. samo sluzbene detalje