Niko KOvac kao HDZ-ov maneken
(prestaro za odgovor)
BBB
2007-11-08 18:34:50 UTC
el mogu vec danas glasovat kad Niko KOvac na HTV-ju vec to radi i ide
dalje! A i Goran VoliKaj Ivanisevic isto ide dalje. Fantazmagoricno!
Idem odmah ubacit koji glas u sanducic!
OK Ivanisevica shvacam, gotova karijera, igra se u penzionerskoj tenis
ligi i sve 5!
Ali aktivni sportasi mislim da ne bi trebali iskazivati svoja
stranacka opredjeljenja! Isto kao i Cro Cop! Mislim da je to
kontraproduktivno i za jedne i za druge! Reprezentativci bi trebali
imati svoja stranacka opredjeljenja za sebe, a na terenu bi trebali
imati samo jednu stranku: Hrvatsku! Ovako je sve na putu ka jos
dodatnim podjelama!
Pemac
2007-11-08 18:46:02 UTC
preduhitrio si me
ma ja bi ga odma iz reprezentacije
i njega i cervara.... vidis kakve zagreb ima rezultate kako je cervar
anganziran oko izbora.... pa nadam se da i nogometnoj repki nece tako
krenuti zbog "adz i ivica znaju"
dodatnim podjelama!
pimp
2007-11-08 19:02:19 UTC
Post by BBB
el mogu vec danas glasovat kad Niko KOvac na HTV-ju vec to radi i ide
dalje! A i Goran VoliKaj Ivanisevic isto ide dalje.
Kaj je bilo?
Di je bilo?
Prosvijetlite me!:-)
5545
2007-11-08 19:10:43 UTC
Post by pimp
Kaj je bilo?
Di je bilo?
Prosvijetlite me!:-)

pimp
2007-11-09 00:18:31 UTC
Post by 5545
Post by pimp
Kaj je bilo?
Di je bilo?
Prosvijetlite me!:-)
http://youtu.be/U1PmDvHQBMg
Vidis ti to....sad tek vidim da ima jos hrpa spotica, nije samo Kovac nego
ima
i vaterpolista i rukometasa i tenisaca i boksaca.... Bas me razveselilo to!
Idemo dalje!:-)
PJam
2007-11-08 19:12:57 UTC
Post by BBB
[...]
A tebi je čudno što je Niko Kovač za 'adeze?

A Ivanišević je oduvijek bio na "toj strani". Jeb'ga, srce je ipak jače od
novca!

PJam.
--
Ako pouzdano znamo koja je brzina svjetlosti,
zasto ne znamo koja je brzina mraka.
BBB
2007-11-08 20:04:51 UTC
On Thu, 8 Nov 2007 20:12:57 +0100, PJam
A tebi je čudno ąto je Niko Kovač za 'adeze?
Ne, nije mi uopce cudno, zacudio bih se da mu je npr HNS prirasla
srcu, ili SDP! Nije stvar u tome, nego je lose kad se te stranacke
podjele pocnu natezati po svlacionici, onda zajebancija u vezi toga,
jer znam kako to u svlacionici izgleda! Sada svi znaju za koga je
Niko! Nije to stvar koju moras tajiti, ali nije pametno to gurati u
repku! Jer po onoj tko nije uz tebe protiv tebe je! To nije potrebno u
repki!To je moje misljenje i bilo bi isto da je recimo Srna agitirao
za SDSS! :)
A Ivaniąević je oduvijek bio na "toj strani". Jeb'ga, srce je ipak jače od
novca!
Kad je Rizvanbegovic bio predsjednik HTS-a nije agitirao za HDZ. No
njemu ne zamjeram, on je u penziji i moze navijati i za DA, ak to
uopce vise postoji! :)
Miro FPZ
Ne brini se. Svi nasi su za HDZ. Pa nisu valjda ludi da su za... ahm...
Mean Machine
2007-11-08 21:27:48 UTC
miro ti si sve!
BBB
2007-11-08 21:31:58 UTC
Gle Miro, moji su oni koji pobijede! Ja ne mogu izgubiti! Dobro?
dc
2007-11-08 22:08:44 UTC
Post by PJam
A Ivanišević je oduvijek bio na "toj strani". Jeb'ga, srce je ipak jače od
novca!
da te ispravim: srce je ipak jače od pameti
--
"Naš program treba biti - jebat ćemo vam mater." - Vladimir Bebić,
potpredsjednik Ljevice Hrvatske
Mad Max
Koga briga za te gluposti.
BBB
2007-11-08 19:54:17 UTC
Post by Mad Max
Koga briga za te gluposti.
Ah, blago ljudima kojima njihovu nirvanu nista ne moze poremetiti!
Guru? Crni pojas 7 DAN? Svaka ti dala! :)
Mad Max
2007-11-08 20:03:45 UTC
Zeleni pojas, ali to je samo dokaz discipline :)
BBB
U cemu? Zeleni pojas nevinosti? Apstinencijom protiv AIDS-a? :)
pimp
2007-11-08 20:09:35 UTC
Post by BBB
Post by Mad Max
Koga briga za te gluposti.
Ah, blago ljudima kojima njihovu nirvanu nista ne moze poremetiti!
Guru? Crni pojas 7 DAN? Svaka ti dala! :)
A ja se nekak kladim da bi ti bio u opcoj nirvani da je npr. Kovac
izjavio da je njemu Zoki cool!š:-))
BBB
2007-11-08 20:14:09 UTC
Post by pimp
A ja se nekak kladim da bi ti bio u opcoj nirvani da je npr. Kovac
izjavio da je njemu Zoki cool!¨:-))
Ajde malo progooglaj na grupi hr.rec.sport.borilacke-vjestine sto sam
napisao kad je SDP-ov maneken bio Mirko Filipovic! Vidi se da si se
dokopao kompa i news-a prije 5 minuta i bas me veseli kad ovak
uletavas u ofsajd (Ciro bi rekao opsajd), ne znam kak je pravilno, jel
ti znas?
pimp
2007-11-08 20:18:27 UTC
Post by BBB
[...]
Filipovic je ruglo jer je iznenadno promijenio boje....prodana dusa...
Pravilno je zaledje :-)
Ja sam ti Kochova generacija i pratio sam u stopu informatizaciju u
Hrvata, pocevsi od Commodorea 64, preko Amige do 56k modema nekad
davno...OK?:-))
berti the sailor
2007-11-08 20:26:44 UTC
Post by pimp
Ja sam ti Kochova generacija i pratio sam u stopu informatizaciju u
Hrvata, pocevsi od Commodorea 64, preko Amige do 56k modema nekad
davno...OK?:-))
pratio jesi, a jesli li sudjelovao - to je pitanje?

MArko
BBB
2007-11-08 20:29:34 UTC
Post by pimp
Filipovic je ruglo jer je iznenadno promijenio boje....prodana dusa...
Pravilno je zaledje :-)
Ali ofsajd ili opsajd, pitanje je sad?
Post by pimp
Ja sam ti Kochova generacija i pratio sam u stopu informatizaciju u
Hrvata, pocevsi od Commodorea 64, preko Amige do 56k modema nekad
davno...OK?:-))
Dobro, pa onda upotrijebi svoju desnu polovinu mozga i prije nego sto
hoces podmetnuti tezu koja ti se uklapa u krivu sliku o meni, koju si
stvorio kroz postove protiv nacizma u nogometu, provjeri moje stavove
na google-u pa ces vidjeti da ih ja ne mijenjam kako vjetar puse!
Inace, tvoji stavovi ce ti stvarati probleme, jer ako ne mislim isto
kao ti ne znaci da sam ti neprijatelj kojeg trebas unistiti!
A ja se na newsima zapravo samo dobro zabavljam! OK? ;-)
Finellach
2007-11-10 13:51:29 UTC
Post by BBB
[...]
Malo OT ali da te informiram da je desna strana mozga zaduzena za motoricke
sposobnosti, a lijeva za intelektualne i one vezane uz govor i komunikaciju.
;-)
BBB
2007-11-11 16:37:44 UTC
On Sat, 10 Nov 2007 14:51:29 +0100, "Finellach"
Post by Finellach
Post by BBB
[...]
P o najnovijim istrazivanjima desnu stranu polovice sam upotrijebio
jer je dokazano da ljudi s minimumom inteligencije shvacaju da se
ovdje radi o desnicarenju! Tvoje informacije su u ovom slucaju mozda
dobronamjerne ali meni nepotrebne! U svakom slucaju hvala ti na
nepotrebnom!
Finellach
2007-11-11 19:00:18 UTC
U svakom slucaju hvala ti na nepotrebnom!
Nema na cemu. Dodjite nam opet.
Miro FPZ
2007-11-08 21:18:43 UTC
Post by pimp
Post by BBB
[...]
Znaci, preskocio si 2400 modem? Eh kada sam se sa njim spojio prvi puta
na net. Ludilo... Ospavas par sati i otvori ti se logo od CARNeta :-)
berti the sailor
2007-11-08 20:00:40 UTC
Post by BBB
[...]
Ali su me ipak najvise razocarali Balic i Metlicic.
Sta im treba sporkavat ime ikakvom politikom

MArko
BBB
2007-11-08 20:09:26 UTC
On Thu, 8 Nov 2007 21:00:40 +0100, "berti the sailor"
Post by berti the sailor
Ali su me ipak najvise razocarali Balic i Metlicic.
Sta im treba sporkavat ime ikakvom politikom
Ne znam sto oni time dobivaju? Samo gube! I repka samo gubi! Nije mi
jasno!
berti the sailor
2007-11-08 20:30:02 UTC
Post by berti the sailor
Ali su me ipak najvise razocarali Balic i Metlicic.
Sta im treba sporkavat ime ikakvom politikom
Ne znam sto oni time dobivaju? Samo gube! I repka samo gubi! Nije mi
jasno!
pare, pare, samo pare . . . nula samopostovanje

MArko
BBB
2007-11-08 20:35:23 UTC
Post by berti the sailor
[...]
Ma da je to neka ogromna lova, shvatio bih, ali to je onda
prostitucija najnize vrste! One kurve u luci su olicenje postenja za
ove!
berti the sailor
2007-11-08 21:01:06 UTC
Post by BBB
Ma da je to neka ogromna lova, shvatio bih, ali to je onda
prostitucija najnize vrste! One kurve u luci su olicenje postenja za
ove!
Pa (jeftine) kurve u luci (u pomorskom zargonu "kamenjarke") su vrlo postene
za "manekene" i njihove poslodavce i bome namuce se dok zarade bustu.

MArko
BBB
2007-11-08 21:08:41 UTC
On Thu, 8 Nov 2007 22:01:06 +0100, "berti the sailor"
Post by berti the sailor
Post by BBB
[...]
Apsolutno se slazem s tobom! Ti si svakako za tu lucnu problematiku
pozvaniji sto se tice empirije, no ja cisto iz estetskih pobuda koje
se tu nude zakljucujem isto sto i ti!
berti the sailor
2007-11-08 21:17:07 UTC
Post by BBB
Apsolutno se slazem s tobom! Ti si svakako za tu lucnu problematiku
pozvaniji sto se tice empirije, no ja cisto iz estetskih pobuda koje
se tu nude zakljucujem isto sto i ti!
Fala Bogu, kad budemo o Jarunskoj problematici slusat cemo tebe, ovako za
pomorske teme se osjecam pozvan prosvjetlit vas zakinute.
;)

MArko
BBB
2007-11-08 21:25:01 UTC
On Thu, 8 Nov 2007 22:17:07 +0100, "berti the sailor"
Post by berti the sailor
Post by BBB
[...]
Muci me Jarunski Tsunami, potres u ZG-u je otprilike svakih 100 god,
sad vec 127 godina nis! Na sutrasnji dan! Statistika kaze da ce uskoro
biti tresnje! ZAyebano, vrlo! Zadnji katastrofalni potres je bio
09-11-1880. Sudbonosno 9-11 ko za Twinse! Dobro malo zamijenjeni
mjeseci i dani. ali opet, paralela je grda!
berti the sailor

MArko
BBB
Tog me i strah! :)
Jure
2007-11-09 08:11:42 UTC
Post by berti the sailor
Ali su me ipak najvise razocarali Balic i Metlicic.
Sta im treba sporkavat ime ikakvom politikom
Slazem se,ali mi je zato veliki gust vidjet Ketu na plakatima da me u
trenucima slabosti podsjeti za koga ne glasat :-)))
Pemac
dodatnim podjelama!
Mean Machine
2007-11-08 20:23:27 UTC
konacno ti je postalo jasno da svi igraju za novac?
Miro FPZ
2007-11-08 21:19:50 UTC
A ti bi radje da za nekoga drugog glasaju? Ime uzalud necemo spominjati...
BBB
2007-11-08 21:28:26 UTC
Post by Miro FPZ
Post by Pemac
pa i drvis evo sad.... ovo je strasno... zanima me samo za koliko su se
prodali sanaderu... jadni mi za koga mi navijamo
A ti bi radje da za nekoga drugog glasaju? Ime uzalud necemo spominjati...
Da, glasaj za DA! Dalmatinsku Akciju, to je stranka prava! Tvoja
stranka! Stranka koja dolazi iz kutka nase zemlje gdje Tovari i ti
imate sansu za zivot!
Pemac
2007-11-08 21:41:00 UTC
mislim da je igraèini poput kovaèa za kojeg nitko ne moŸe reæi ni¹ta lo¹e
nakon ove reklame kod mnogih ljudi pala reputacija...a to mu ba¹ nije
trebalo
i da... mrzim kad mi se netko izvana mije¹a u odluke o mom Ÿivotu a pogotovo
netko tko nema nikakve veze s politikom... mislim da je to malo pre¹lo svaku
mjeru koliko ima biv¹ih i sada¹njih sporta¹a u saboru... jednostavno, tu im
nije mjesto
pimp
2007-11-08 21:49:41 UTC
Post by Pemac
[...]
To je tvoje misljenje, a moje je da je sad Kovacu porasla reputacija.
Ajde komunjare vec ste postali naporni....
BBB
2007-11-08 21:51:54 UTC
Smijesan si! Pa tko te sili ucestvovati u ovom threadu?
pimp
2007-11-08 21:55:48 UTC
Post by BBB
Smijesan si! Pa tko te sili ucestvovati u ovom threadu?
Samo komentiram...
btw ti mi nisi naporan nego smijesam....imas nick BBB a tekmu si
'odkomentirao'
na news grupi umjesto na sjeveru...
I jos ti je Zoki idol...
Sacuvaj me Boze takvih Boysa....
Znam jednog takvog iz real life ali on vec dugo ne smije zakoraciti na
Sjever....
Mean Machine
2007-11-08 22:08:22 UTC
koliko ti imas godina, bez zajebancije.
pimp
2007-11-08 22:39:30 UTC
zakaj pitas??
dc
2007-11-08 22:41:37 UTC
Post by pimp
zakaj pitas??
valjda zato kaj zvučiš ko primitivno, zatucano derište...
BBB
2007-11-08 22:45:16 UTC
Post by pimp
zakaj pitas??
valjda zato kaj zvučią ko primitivno, zatucano deriąte...
Zasto si ljubomoran na njega! Covjek je fenomenalan!
dc
2007-11-08 23:04:41 UTC
Post by BBB
Zasto si ljubomoran na njega! Covjek je fenomenalan!
bome i ja već polako uviđam svoju grešku, tip je genije
pimp
2007-11-08 23:51:53 UTC
valjda zato kaj zvuèi¹ ko primitivno, zatucano deri¹te...
Kaj radis tu? Zvao te Zoki, veli da mu je hladno...
dc
2007-11-09 16:16:43 UTC
Post by pimp
Kaj radis tu? Zvao te Zoki, veli da mu je hladno...
zoki čutura?
Ankan
2007-11-09 18:15:19 UTC
Post by dc
Post by pimp
Kaj radis tu? Zvao te Zoki, veli da mu je hladno...
zoki čutura?
zoki mamić?
--
Ankan

Kako Chuck Norris ispunjava poreznu prijavu?
Pošalje prazne formulare i sliku sebe u borbenoj pozi.
Ankan

BBB
2007-11-08 22:44:15 UTC
Post by pimp
Post by Mean Machine
Post by pimp
Znam jednog takvog iz real life ali on vec dugo ne smije zakoraciti na
Sjever....
koliko ti imas godina, bez zajebancije.
zakaj pitas??
Pa djelujes vrlo odraslo! Vjerojatno zato! Svaka ti je na mjestu,
izrazen politicki stav, enciklopedijsko znanje, ukratko covjek na
mejstu! Pretpostavljam da samo hoce provjeriti predodzbu o tebi koju
ima! A siguran sam da je odlicna! Cak i ja mislim o tebi sve najbolje!
BBB
2007-11-08 22:06:07 UTC
Post by pimp
Samo komentiram...
btw ti mi nisi naporan nego smijesam....imas nick BBB a tekmu si
'odkomentirao'
na news grupi umjesto na sjeveru...
Krivo
Post by pimp
I jos ti je Zoki idol...
Krivo
Post by pimp
Sacuvaj me Boze takvih Boysa....
Dobro
Post by pimp
Znam jednog takvog iz real life ali on vec dugo ne smije zakoraciti na
Sjever....
Nakon svega i tvog nick-a ja bih tebi trebao reci da si morao obilazit
svoje kurve a ne gledat tekmu? Ili je pimp zato kaj imas pimpek
skracen za ek?
Ukratko, ti si desno jaje Ive, a ja nisam lijevo jaje Zokija! Ti si se
deklarirao, ja ne! Ja mogu dati glas svakome, dusu nikome! I znaj,
moji su oni koji pobijede! Ja s gubitkom na izborima nemam veze!
pimp
2007-11-08 22:13:41 UTC
Post by BBB
Nakon svega i tvog nick-a ja bih tebi trebao reci da si morao obilazit
svoje kurve a ne gledat tekmu? Ili je pimp zato kaj imas pimpek
skracen za ek?
Kurve nemaju veze s ovom news grupom, osim toga mene ima po raznim grupama,
a tebe vidjam samo na ovoj.
Post by BBB
Ukratko, ti si desno jaje Ive, a ja nisam lijevo jaje Zokija! Ti si se
deklarirao, ja ne!
Joj kak si se ti deklarirao...nje valjda da nisi svjestan toga...
Takvi su najgori....koji se okrecu kak vjetar puse..
berti the sailor
2007-11-08 22:18:23 UTC
Post by pimp
Kurve nemaju veze s ovom news grupom, osim toga mene ima po raznim
grupama, a tebe vidjam samo na ovoj.
Jesli li na svima ovao upadljivo glup ili samo na ovoj?
Post by BBB
Ja mogu dati glas svakome, dusu nikome! I znaj,
moji su oni koji pobijede!
Takvi su najgori....koji se okrecu kak vjetar puse..
A od takvik ka sta si ti uvik moras stajat sa privjetrinske strane, to ti ja
kao iskusni jedrilicar sve mogu objasnit ako te zanima

MArko
BBB
2007-11-08 22:22:15 UTC
Post by pimp
Kurve nemaju veze s ovom news grupom, osim toga mene ima po raznim grupama,
a tebe vidjam samo na ovoj.
I sto sad, tvoj nick se lijepo vidi i na ovoj grupi! Nisi u pravu
gotovo 101%! Kako ti to uspijeva?
Da, tu si me skuzio! :)
Mario Orsolic
2007-11-08 22:18:37 UTC
Post by Pemac
i da... mrzim kad mi se netko izvana mije¹a u odluke o mom Ÿivotu
Ajd sad malo o nogometu, moze ?
A ako ste zaista toliko glupi da mislite da izlaskom na izbore nesto
odlucujete, imate hr.rec.politiku.

Pozdfrav, OrMar
zvone
2007-11-08 22:47:44 UTC
Post by Mario Orsolic
i da... mrzim kad mi se netko izvana mije a u odluke o mom ivotu
Ajd sad malo o nogometu, moze ?
A ako ste zaista toliko glupi da mislite da izlaskom na izbore nesto
odlucujete, imate hr.rec.politiku.
Pozdfrav, OrMar
Ma tako je covjece. Nevjerojatno mi je da ljudi ovaj privid
demokracije dozivljavaju ozbiljno. Da misle kako bi se ista
promijenilo izborom jednih ili drugih. Imali smo vec smjene HDZ - SDP
pa sto je bilo? Malo kozmetike i sve ostalo po starom. GADE mi se one
matore kurve koje ko papige gledaju u kameru i LAZU. Dok su bile u
prvom mandatu bar su (neke) na nest licile, sad vise ni za kurac nisu.
Gade mi se jadnici koji reziraju spotove po knjizi "Politicki
marketing ranih 60-ih for dummies" Radije bih si odrezao ruku nego
potrosio sekundu na biralistu. Ali nemrem ne istaci vrhunskog ljiga-
mastera koji se nakon svakog zahvalnog radnika/ribara/kucanice/
studenta koji ga hvali ("Radomir Cacic! Pa cak je i zgodan!") pojavi
na sekundu s onim fancy cvikerima i veli - "hvala vam" Toliki smo put
presli da bi ispalo kako je Prvobitna Zajednica jedini pravedan i
prihvatljiv drustveni poredak.
Jure
E bas zato svi glasajte za Stjepana Gnjeca :-)
Mario Orsolic
2007-11-09 08:50:00 UTC
Post by zvone
Ma tako je covjece. Nevjerojatno mi je da ljudi ovaj privid
demokracije dozivljavaju ozbiljno.
Kad smo vec poceli ... :)
Zivimo u "politokraciji" a ne u demokraciji.
Tko god dosao na vlast, lagat ce nam, krast ce, o vecini pitanja o kojima ce
odlucivati odlucit ce suprotno od onoga kako bi odlucili oni koji su ga
izabrali. A ako mu se samo na trenutak ucini da se presporo bogati, bez
problema ce izmisliti nekakav rat da se stvari malo ubrzaju. Lopove iz
proslog saziva vlasti naravno nece dirati, jer bi to znacilo da bi i oni
njemu mogli oduzeti ukradeno kad opet dodje njihov red da budu gore.
Hvala, ali ja u tome ne zelim sudjelovati.

Pozdfrav, OrMar
PJam
2007-11-08 23:28:44 UTC
Post by Mario Orsolic
i da... mrzim kad mi se netko izvana miješa u odluke o mom životu
Ajd sad malo o nogometu, moze ?
A ne može. Jer nogomet je uvijek patio na politiku a političari, od svih
sportova, prvo na nogomet a svi ostali sportovi - kopljima ispod. Tako se
ponaša i velika većina ljudi koji prate nogomet.
manny
2007-11-08 20:13:07 UTC
Post by BBB
[...]
bljuje mi se od tak neceg.
sva sreca pa je vec lagano na odlasku.
Miro FPZ
Po meni je reklama i vise nego dobra. I vise nego jasna...
BBB
2007-11-08 21:17:15 UTC
I meni si ti jasan pa se ne hvalim!
barthezz
2007-11-08 21:53:06 UTC
Post by Miro FPZ
Po meni je reklama i vise nego dobra. I vise nego jasna...
znaci tebi je super kad neki tamo nazovi hrvat rodjen i odrastao u
njemackoj/sad-u/australiji/kanadi ima pravo tebi birat tko ce ti vladat?
pimp
2007-11-08 21:57:34 UTC
Post by barthezz
znaci tebi je super kad neki tamo nazovi hrvat rodjen i odrastao u
njemackoj/sad-u/australiji/kanadi ima pravo tebi birat tko ce ti vladat?
Vama ezdepeovcima nisu samo Hrvati 'nazovi' nego vam je i Hrvatska
'nazovi'...sramota
barthezz
2007-11-08 22:00:23 UTC
Post by pimp
Vama ezdepeovcima nisu samo Hrvati 'nazovi' nego vam je i Hrvatska
'nazovi'...sramota
mama ti je ezdepeovac...
i btw, glup si ako volis da ti drugi odredjuju po kojim ces zakonima
zivjet...
Mean Machine
2007-11-08 22:08:49 UTC
a ti to sam odlucujes?
pimp
2007-11-08 22:08:11 UTC
Post by barthezz
mama ti je ezdepeovac...
i btw, glup si ako volis da ti drugi odredjuju po kojim ces zakonima
zivjet...
meni zakone odredjuju oni za koje ja glasam...i dok je god tak meni je
super....
a moja mama ti nije nis kriva...
barthezz
2007-11-09 15:50:48 UTC
Post by pimp
a moja mama ti nije nis kriva...
nisam n i ja tebi nist kriv pa me proglasavas ezdepeovcem :)
suljone
2007-11-08 21:41:08 UTC
Post by BBB
[...]
Kakve sve to veze ima?Kaj me boli kita ciji je on maneken.
Kad je na terenu najbitnije je da igra dobar nogomet a za koju ce on
stranku snimat reklamu cisto me kujac pece.
Isto je i za Drvisa,Ivanisevica,Cro-Cop-a i ostale.
Kad se Mirko sora tak mi je svejedno u kojoj je stranci,
svi oni vole biti na televiziji u bilo kojem kontekstu i takvi bi svi
mi bili da smo javne licnosti.
Onaj tko prica drugacije laze,pogotovo kad je lova u pitanju.
BBB
2007-11-08 21:44:51 UTC
On Thu, 8 Nov 2007 22:41:08 +0100, "suljone"
Post by suljone
[...]
Znam Dinamo nije pobijedio, ali ipak ne moras biti tako nervozan i
ljut!
suljone
2007-11-08 21:46:53 UTC
Post by suljone
[...]
ma ne,nisam ljut.Nervozan jesam jer je Dinamo super utakmicu odigrao
ali samo jedan bod je na kontu.
G.F.
2007-11-09 00:25:02 UTC
Post by BBB
[...]
SDP je izrijekom rekao da se protive pravu glasa bilo kome iz dijaspore na
hrvatskim izborima. Braca Kovac su jedni od, siroj masi,
najprepoznatljivijih predstavnika dijaspore. U nacelu se slazem s tobom da
bi sportasima bilo najpametnije da se ne mijesaju u politiku (pogotovo mi
nije jasan ovaj potez Mirka Filipovica) ali Niku Kovaca potpuno razumijem.
S druge stane nimalo mi nije jasno zasto se Ivanisevic , Radja, Bukic,
Simenc, Balic, Metlicic i jos neki petljaju u ovo i tako otvoreno se
svrstavaju uz HDZ, zaista im ne treba to.
nevjernik
2007-11-09 00:57:45 UTC
Post by BBB
[...]
Ne slazem se
Svaka punoljetna osoba ima pravo glasovati za koga zeli i ima pravo to
javno izreci, pa tako i sportasi.
Nije problem u njima, nego je problem u ostatku hrvata i nacinu na
koji to dozivljavaju, tj politicki nezrelo, pa su ili zagrizeni
ljubitelji jedne ili isti takvi mrzitelji druge, i svakoga tko je
povezan s ovom koju mrze etiketiraju preko stranke kojoj pripada.

Psihologija ima pojmove za to - predrasude i etiketiranje, koji su
uglavnom negativne pojave ukoliko ih se uzima kao jedan od glavnih
kriterija procjene kvalitete drugih osoba.
Oni koji tako postupaju su nazalost samo iskompleksirani mediokriteti
nezadovoljni sami sobom, te traze u necemu izvanjskom razloge
vlastitog neuspjeha.

Zrela osoba postuje individualnost i razlicitost drugoga, dok god je
ona u zakonskim okvirima.
BBB
2007-11-09 10:10:17 UTC
On Fri, 09 Nov 2007 01:57:45 +0100, nevjernik
Post by nevjernik
Zrela osoba postuje individualnost i razlicitost drugoga, dok god je
ona u zakonskim okvirima.
Do izjasnjavanja sportasa koji igra za repku ima sve navijace na
svojoj strani (dobro, nekima se svidja pjedini igrac pa je to nevezano
uz stranacki odabir) ali nakon izjasnjavanja on gubi popularnost od
onih koji su nezadovoljni njegovom strankom, i zato smatram da to nije
pametno. Inace, neumjesno je pitati ljude kolika mu je placa i za koga
ce glasovati!
Naravno, za profesionalne politicare to nije sporno, ali za aktivne
sportase je po mom misljenju kontraproduktivno i nista me nece
uvjeriti u suprotno. Dobro se sjecam kad je Filipovic pred izbore
spusio KO, pa pola onih koji su ga dizali u nebesa nakon stranackog
izjasnjavanja uzivali su u njegovom porazu. To sportasu nije
potrebno! I kao sto si primijetio nisam sam u tome. Ne misle svi kao
ti! :)
miro
2007-11-09 10:23:46 UTC
Post by nevjernik
[...]
To sto se sluzenje svome narodu u nas pretvorilo u nesto najomrazenije(da
ne upotrijebim tezu rijec), i sto je biti zastupnik gradana nesto negatvivno
i sto imati drugaciji politicki stav od nekog zanaci biti smrtni neprijatelj
nije problem sportasa nego izopacenosti cjelog drustva. Zamisli navijati
protiv Filipovica zbog njegovog politickog stajalista!!! Kakav moron moras
biti!!! Ja Filipovica nevolim zbog nekih drugih stvari ali to nije tema.
Kada ti netko spomene da je u stranci i da ce u sabor ljudima su prve
asocijacije velika placa, nerad, zderacina u restoranu za sitan novac,
provizije u nadzornim odborima i visestruko veca mirovina, a nikako borba za
bolje sutra tvojih biraca, sluzenje narodu, odgovornost...
Da sve stranke imaju usaglasen koncenzus oko domovinskog rata, da ostave
ustase i partizane povjesnicarima, da neki nacionalni interesi budu primarni
cilj svih stranaka a da teme i rasprave budu u svezi programa,
zaposljavanja, ocuvanja okolisa, vracanja duga, ulaganja u projekte i da se
hrvatska nije pokrala i rasprodala... onda se nebi glasalo emocijama(ja prvi
glasam za stranke koje se protive suradnji s haskim tribunalom poveden
osjecajem a nikako razumom) nego razumom a angazman sportasa u politickoj
stranci bi komentirali "Ne samo da srcem igra za reprezentaciju nego se i
kroz poliziku bori za dobrobit naroda. Vidis koja je to ljudina!!!" bez
obzira kojoj stranci pripadao.
BBB
Hvala na predavanju, ali hvala ne! :)
Mario Orsolic
2007-11-09 12:23:40 UTC
Post by miro
[...]
Kao prvo, da si puno pametniji znao bi da ti nikakvi zastupnici nisu
potrebni.
Kao drugo, da si barem malo pametniji, znao bi da ne postoji zastupnik kojem
bi bili vazni "borba za bolje sutra njegovih biraca, sluzenje narodu,
odgovornost". Jer, ako se ikad pojavi prvi kojem ce to biti vazno, njegova
nulta duznost ce biti borba protiv onih koji postali zastupnicima radi
"velike place, nerada, zderacina u restoranu za sitan novac, provizija u
nadzornim odborima i visestruko vecih mirovina" - citaj: svih.

Pozdfrav, OrMar
miro
2007-11-09 13:52:00 UTC
Post by Mario Orsolic
Post by miro
[...]
Kakav bi oblik vlasti i kakvo uredenje drzave predlazes za nas koji nismo
bas pametni???
Zastupnici su itekako potrebni ukoliko je rijec o parlamentarnoj
demokraciji. Pises idiotarije!
Post by Mario Orsolic
[...]
Opet uopcavanje! Svi su oni gamad! Svi su oni lopovi jedino je Mario Orsolic
posten! Tipicno razmisljanje isfrustriranih ljudi kojima su svi krivi za
njihov neuspjeh.
Mario Orsolic
2007-11-09 14:19:32 UTC
Post by miro
Kakav bi oblik vlasti i kakvo uredenje drzave predlazes za nas koji nismo
bas pametni???
Mirek, za razliku od ostalih idiota, ti bar priznas da nisi previse pametan.
Zato cu te postedjeti i necu ti se vise obracati.
Idi, glasuj !
Robert Kristofic
2007-11-09 19:53:31 UTC
Pa ko je ikad rekao da je vas SDP-ovaca malo? :o))
BBB
2007-11-09 20:49:30 UTC
On Fri, 09 Nov 2007 20:53:31 +0100, Robert Kristofic
Post by Robert Kristofic
Post by BBB
I kao sto si primijetio nisam sam u tome.
Pa ko je ikad rekao da je vas SDP-ovaca malo? :o))
Pa dobro, radi vas HDZ-ovaca Ante Gotovina je jucer gledao tekmu u
zatvoru u Haagu!

OSTVARENO!! Idete dalje?
Robert Kristofic
2007-11-09 22:20:40 UTC
Post by BBB
Post by Robert Kristofic
Post by BBB
[...]
Ja te malo zajebavam stari jer si zapeo ko sivonja za nesto sto se
dogadalo prije, u svim strankama, dogada se i dogadat ce se i dalje a
slicne se stvari dogadaju vani pa nikom nista. Cemu toliko price oko
bezazlenih stvari?
Radije se brini kako ce Pletikosa istrcavat na centarsuteve u Londonu za
tjedan dana :o))
To mene muci a ne koji se sportas snima za koju stranku. Koga briga?

P.S. Nije ni mjesto ni vrijeme ali ak bas hoces cinjenice, trenutna
vlada je MORALA izrucit Gotovinu jer je ona bivsa koalicijska, saborskom
odlukom i ustavnim zakonom, odlucila sve oslobodilacke akcije Hrv vojske
staviti pod nadleznost Haskog suda. Prije te odluke optuznice za Hrv
generale za akcije u Hrv nisu dolazile. To su cinjenice i kronologija. I
ova vlada se odnosi sluganski prema Haagu, tu nema dvojbe.
Ali ipak, ak je Niko za ADZ onda sam i ja! :o))
BBB
2007-11-11 16:53:15 UTC
On Fri, 09 Nov 2007 23:20:40 +0100, Robert Kristofic
Post by Robert Kristofic
[...]
Cinjenice radi, Ustravnim Zakonom ona vlada jos prije ove je
suosnovala Haski sud i zapravo sve stavila u njihove ruke, no kad su
optuznice pocele stizati nisu bile posljedice zelja i akcije vlade o
kojoj ti govoris! Optuznica za Antu i recimo Bobetka iostale stigle su
za Racanove vlade a isporuceni su (osim Bobetka koji je umro) nakon
revanja sa ST rive za vlade tovara koji je najvise reva na rivi,
dr.Ive Swatchmeistera! :)
I na kraju ako mi drzis politicka predavanja moj post nije imao tu
svrhu, nego u sferi sporta i nogometa, jer Niko kaze da je kapetan
repke, a to je ono sto je poveznica s ovom grupom!
Za koga ce on ili ti glasati meni je svejedno! Na mene nemaju utjecaj
glupi spotovi, ili konkretan Nikin, jer je izmedju ostalog potpuno
krivo protumacen, nitko nije trazio ukidanje prava glasanja dijaspore,
vec onima koji nisu dijaspora, a to su gradjani BiH s HR putovnicama,
dakle Hrvati rodjeni u BiH. Cista zamjena teza, da ne velim namjerna
laz, ali zasto me to ne cudi kad je HDZ u pitanju?
Robert Kristofic
2007-11-12 21:28:55 UTC
Post by Robert Kristofic
[...]
Jako povrsno i pojednostavljeno gledanje na stvari. Ak ti se da citat,
poslao sam ti bolesno opsiran odgovor na hr.soc.politika jer mi se neda
dodatno zatrpavat grupu OT politickim temama.

miro
2007-11-09 09:39:50 UTC
Post by BBB
[...]
Tko si ti da im odredujes sto da rade u svoje slobodno vrijeme ukoliko to
direktno ne utjece na njegovu formu(pusi, pije, drogira se, izlazi kasno
vani prije utakmice...). Temelj demokracije je da se punoljetne osobe koje
imaju poslovnu sposobnost mogu aktivno ili pasivno baviti politikom! Ti
upravo zadires u njihova temeljna ljudska prava i branis im aktivno i
dopustas samo pasivno bavljenjem politikom! Dapace pozeljno se boriti za
svoje ideje i casno je zastupati interese svojih biraca.
BBB
2007-11-09 10:01:35 UTC
Post by miro
Post by BBB
[...]
Isto je moje demokratsko pravo da se ne slozim s tim! Samo ti idi
mirno dalje, dapace, sto dalje od mene!
Niky
2007-11-09 10:18:05 UTC
ZNA SE KO ZNA !!!

HDZ ZNA !
×××UniQuE×××
2007-11-09 10:26:00 UTC
Post by Niky
ZNA SE KO ZNA !!!
hdz=sdp=hsp=hns=hsls=ids=................nastavi sam.........svi oni
znaju...kako nam uzet lovu...
BBB
2007-11-09 10:50:24 UTC
Post by Niky
ZNA SE KO ZNA !!!
HDZ ZNA !
Hihihihihhi! Jos jedan! :)
miro
2007-11-09 10:26:48 UTC
Post by BBB
Post by miro
Post by BBB
[...]
Ima onih koji se neslazu da zene trebaju biti dio politickog zivota! Neki bi
to pravo oduzeli manjinama, a neki sportasima. Ima nas svakakvih!:)))))
BBB
2007-11-09 10:54:46 UTC
Da, ima ih i koji placaju porez, ali nisi ti od tih! :)
miro
2007-11-09 11:06:12 UTC
???
movie
2007-11-10 12:13:44 UTC
Post by miro
[...]
S obzirom da loše vlada HR jezikom , da nije rođen u HR i da nikada u njoj
nije živio niti platio porez glupo je da mi se obraća i govori za koga bi ja
trebao glasovati.
Navijači Hr repke su zasigurno i hdzeovci i sdpeovci i hspeovci i hssovci i
ini drugi i to bi treabo znati i izbjegavati ovakva sranja. Nakon što sam
ga vidio na tv i u SN dobio sam želju da dobije po pici u skoplju pa da
vidim kako će živjeti do zadnje tekme u londonu. Hoće li mu osmjeh nestati s
lica ?
Maverick
2007-11-10 15:37:52 UTC
Post by BBB
[...]
Jako glupo.
Mislim da mu to nije trebalo, i da mu je pao ugled u velikom broju
navijaca. A uostalom, sto bi meni netko odlucivao o vladi tko dodje u
Hrvatsku samo odigrati utakmicu.