Prokletstvo maksimirskih virtuoza
(prestaro za odgovor)
zvone
2006-05-13 11:29:42 UTC
Sanjao sam nocas Sjever. Ne ovaj novi Sjever, vec Sjever moje mladosti,
niski, ruzni, ovalno poslozeni nepregledni Sjever - meni uvijek
najljepsa tribina na svijetu. Sanjao sam njegov huk, sanjao sam miris
Zooloskog vrta koji ti donese vjetar na njega, sanjao sam 1984. kad je
Dinamo osvojio naslov nakon 20. godina. Brat, kvartovska ekipa i ja, s
posljednjim sucevim zvizdukom u pobjedi protiv Zelje, eksplodirali smo
zajedno sa cijelim Sjeverom po terenu. Nikad se ni jedan naslov nije
toliko slavio. Medju nasmijanim i uplakanim licima iz tog doba trazim
dva. Pokusavam vec tad na njima naci sjeme buduce izdaje. Izdaje
najsvetijeg, izdaje Dinama. Sjecam se Cicinog gola s te utakmice
(glavom) i kako je poletio u zagrljaj "tati" Ciri, tada popularnom
"Bijelom Salu". Sjecam se uplakanih Deverica, Zajeca, Mlinke. Sjecam
se plavog istoka i Janjevaca, sa svojim "stonoga" transparentom "Plavi,
plavi, vi ste decki pravi! Uvijek vjerni Dinamu, Janjevci" Sjecam se i
gospodskog Zapada, koji je i onda, kao i danas, bio dinamov najveci
kriticar. Prvi u zvizduku, zadnji u pljesku.
Tog Dinama vise nema. Nece ga nikad ni biti, druge su opcije sad u
igri. Nece vise krezubi Trnjanin Cerin preko noci iz zagrebacke zone
preci u Dinamo te postati najbolji strijelac lige. Danas nitko ne trazi
topove po Turopolju kakav je bil Stef Deveric, gdje je nogometna
profinjena purgerstina Zeke Zajeca ili tipicno bosanska odanost plavom
dresu jednog Ismeta Hadzica? Druga su vremena i danas naslove donose
klinci koji su prve korake napravili na pijesku Copacabane, ne na
zagrebackim ledinama. Neka, nije mi zao. Nevjerojatno je kako, ti
klinci iz dalekih prekomorskih krajeva, tamnoputi i uplaseni poput
zecica, brzo prodisu purgerski, progovore zagrebacki. Zasto netko dosao
s drugog kraja svijeta, lakse uhvati krvotok jednog predivnog grada, i
poput nedohranjenog dijeteta napije se njegovog mlijeka i krvi te
postane i ostane njegov vjecni dio, nego netko pristigao samo 400 km
juznije, ostaviti cu sociolozima na razmatranje. Pitanje koje me muci
uvijek je..Sjeca li se Cico koliko je reprezentativaca dala ta sjajna
plava generacija? Sjeca li se Miljana Miljanica koji je nikako ili na
kapaljku davao sansu njemu, Zeki, Stefu? Sjeca li se Cico koliko je
svojih golova odvrtio u glavi, u neprospavanim nocima nakon sto su tada
objavljivani spiskovi bez njegovog imena? Nije ta nepravda od jucer,
sjetimo se i Drage Vabeca, koji je tek u nebitnim utakmicama skupljao
reprezentativne poene, no ni to ga nije sprijecilo da zabije gol koji
ce se poslije vrtiti u spicama sportskih pregleda. Tehnicari, virtuozi,
spaneri i nogometni vicmaheri - to je Maksimir uvijek volio. Mali
Brazilac odavno je postao Hrvat. Ono sto mu je jucer napravljeno, samo
je ponavljanje povijesti. Tako Eduardo nastavlja tradiciju Vabeca,
Kranjcara, Mlinke..prokletstvo maksimirskih virtuoza koji velika
natjecanja prate sa tribina. Jedino novo u svemu je da je do
jucerasnja zrtva postala krvnikom. Mnogo je razloga koji mi padaju na
pamet zasto je Eduardo ispao, malo je nogometnih. Nema veze. Idemo
dalje, nema predaje! Vec danas, mali ce Purger pokazati tati Kranjcaru
koliko je pogrijesio. Velik je danas dan dragi moji, ne dozvolimo
nikome da nam ga pokvari. Svim plavim navijacima, svom najdrazem klubu
i gradu, zelim sretan naslov prvaka domovine.
Mean Machine
2006-05-13 12:50:20 UTC
Post by zvone
Mnogo je razloga koji mi padaju na
pamet zasto je Eduardo ispao.
kao npr.?

pozdrav
sjor frane, brani!
Dingo
2006-05-13 12:54:31 UTC
Post by Mean Machine
kao npr.?
Nebi mu mogao određeni nogometni virtuoz dodati loptu koliko je brz prem
naprijed.
--
ST DS9
Quark : I hope you learned your lesson.

Farscape
What do we have here? A pulse pistol.
What are you doing here on your own?
You're going to come in handy.You need a name...
Winona. I'm gonna call you Winona.
Mean Machine
2006-05-13 12:58:00 UTC
Post by Dingo
Nebi mu mogao određeni nogometni virtuoz dodati loptu koliko je brz prem
naprijed.
to valjda ima veze s nogometom.
sjor frane, brani!
Jure
2006-05-13 14:49:27 UTC
Post by Mean Machine
Post by zvone
Mnogo je razloga koji mi padaju na
pamet zasto je Eduardo ispao.
kao npr.?
Ja bih rekao da je razlog ovdje:
http://www.mamic-sport.hr/igraci.php
Mean Machine
2006-05-13 14:51:19 UTC
Post by Jure
http://www.mamic-sport.hr/igraci.php
?
ti stvarno mislis da eduardo nije pozvan jer je u mamicevoj agenciji!?
sjor frane, brani!
Jure
2006-05-13 16:52:05 UTC
Daj mi ti jedan razlog?
5545
2006-05-13 17:04:07 UTC
Post by Jure
Post by Mean Machine
Post by Jure
http://www.mamic-sport.hr/igraci.php
?
ti stvarno mislis da eduardo nije pozvan jer je u mamicevoj agenciji!?
Daj mi ti jedan razlog?
Nije nikad igrao za repku? Zbog pozicije ima manje sanse da zaigra od
Serica. :D
Mean Machine
2006-05-13 19:12:33 UTC
Post by Jure
Post by Mean Machine
Post by Jure
http://www.mamic-sport.hr/igraci.php
?
ti stvarno mislis da eduardo nije pozvan jer je u mamicevoj agenciji!?
Daj mi ti jedan razlog?
koliko se ja sican cico je ima svojih standardnih 23, upa mu je modric koji
je odigra fenomenalno protiv argentine i ne bi bilo fer da ga nije zva,
ostala je dvojba bosnjak ili da silva i covjek izabra bosnjaka jer je
ocjenia da mu je potrebniji, sve druge price su cista lakrdija.

pozdrav
--
Ono je bila loša država, a ova je još gora. Ostao je sav ološ iz one
države, samo je promijenio košulje i nastao je još gori.
by Benthic
ledd
2006-05-13 19:15:32 UTC
Post by Mean Machine
Post by Jure
Post by Mean Machine
Post by Jure
[...]
Ni¹ta ti ne zna¹, Cico je smisleno zabio hrðavi noŸ Dinamu i Zagrebu u leða,
i jebem mu majku.
Mean Machine
2006-05-13 19:23:39 UTC
Ništa ti ne znaš, Cico je smisleno zabio hrđavi nož Dinamu i Zagrebu u leđa,
i jebem mu majku.
ti si neobjektivni tovar, jurad, da si objektivan prizna bi da je zagreb
najbolji grad na svijetu, dinamo najbolja ekipa galaksije, a toni kukoc i
nikola vujcic obicni srbi kojima je draze igrat za jugoslaviju nego za
rvacku.
by Benthic
Jure
2006-05-13 19:26:20 UTC
E to ,to sam cekao :-)))
ledd
2006-05-13 20:30:54 UTC
Post by Mean Machine
Post by ledd
[...]
http://www.vecernji-list.hr/newsroom/sports/football/548385/index.do

"Cico, sa Eduardom, Modriæem i Vugrincem u udarnoj postavi, mogao bi doæi do
polufinala, a bez njih samo pokazuje¹ svoj samoljubivi i nepo¹teni
karakter-ili neznanje -jauèe¹ o zamjeni za Srnu, a zajedno sa svim na¹im
nogometnim veleumovima ne vidi¹, da je Eto i bolji od njega, i da mu je
trebalo pod hitno dati drŸavljanstvo i putovnicu -obzirom da sam igrao
amaterski nogomet odavno i rekli su i dobro, podsjeæa¹ me u procjeni na
"struènjake" iz VaraŸdina, kad su pok. Bajdi Vukasu (prije odlaska u
Hajduk), rekli; takvih imamo"
Mean Machine
2006-05-14 00:10:31 UTC
Post by ledd
http://www.vecernji-list.hr/newsroom/sports/football/548385/index.do
"Cico, sa Eduardom, Modrićem i Vugrincem u udarnoj postavi, mogao bi doći do
polufinala, a bez njih samo pokazuješ svoj samoljubivi i nepošteni
karakter-ili neznanje -jaučeš o zamjeni za Srnu, a zajedno sa svim našim
nogometnim veleumovima ne vidiš, da je Eto i bolji od njega, i da mu je
trebalo pod hitno dati državljanstvo i putovnicu -obzirom da sam igrao
amaterski nogomet odavno i rekli su i dobro, podsjećaš me u procjeni na
"stručnjake" iz Varaždina, kad su pok. Bajdi Vukasu (prije odlaska u
Hajduk), rekli; takvih imamo"
iz tebe prsti objektivnost, vidi se to.
by Benthic
ledd
Ovaj put neæu pasti na to.
Jure
Odlican post :-P
dc
2006-05-14 10:31:34 UTC
Post by Mean Machine
[...]
ajd da se i ja jednom sloŸim s tobom; pa evo slaŸem se
--
I nikom nije lep¹e neg je nam
samo da je tako svaki dan
zvone
2006-05-13 15:58:12 UTC
Pao sam sa stolice. Otkud taj iznenadni napad objektivnosti?
pluton
Tarkan
2006-05-13 14:35:01 UTC
Post by zvone
[...]
Super pjesnièki napisano, ali moram ti priznati da ga ne bi ni ja zvao.
Nemoj biti presubjektivan mali nije bolji od Pr¹e, Oliæa, Klasniæa ili
Balabana, a mjesta vi¹e nema. Pitanje je da li je mali bolji od Petriæa koji
igru u puno jaèoj ligi od na¹ei i zabio je do sada nekih petnaestak golova i
ne znam koliko asista.
ledd
2006-05-13 16:40:01 UTC

Hahahaahahah.... a budalastina.
antun_m_deda
2006-05-13 18:30:10 UTC
sanjao sam 1984. kad je
Zar to nije bilo 1982?
zvone
2006-05-13 18:57:39 UTC
Post by zvone
sanjao sam 1984. kad je
Post by zvone
Dinamo osvojio naslov nakon 20. godina. Brat, kvartovska ekipa i ja, s
posljednjim sucevim zvizdukom u pobjedi protiv Zelje, eksplodirali smo
zajedno sa cijelim Sjeverom po terenu.
Zar to nije bilo 1982?
Je, 82. i nije nakon 20 nego nakon 24 duge godine, kad se vec pocelo
spekulirati da Dinamo treba sluzbeno proglasit viskom u Velikoj
Cetvorki. Imam jos gresaka, ali jebi ga, pisano na brzinu, bez puno
razmisljanja pa prodje. Nije da me netko placa za to ;o)
5545
Sanjao je...
coyote
2006-05-13 19:28:19 UTC
Post by zvone
Sanjao sam nocas Sjever.
Excess of sorrow laughs. Excess of joy weeps.
contra
2006-05-13 19:39:31 UTC
Post by coyote
Post by zvone
Sanjao sam nocas Sjever.
:)))))))))))))))))))
tmestrovic
2006-05-14 00:13:53 UTC
Post by zvone
Sanjao sam nocas Sjever. Ne ovaj novi Sjever, vec Sjever moje mladosti,
niski, ruzni, ovalno poslozeni nepregledni Sjever
/cut/

lijepo si ti to srocio al udro vam je mamic previse u vugla...
on je bijesan jer ce zakaparit 2 milionceka eura manje, jebe se njemu zivo
za repku i dudua....

cico ima napadace koji opravdavaju poziv svojim ovosezonskim rezultatima (a
i cijelim reprezentativnim kvalifikacijskim).... NIKAKO se ne bi slozio sa
uspredbom koju si napravio, nepozivanje nasih onda i dudua sada...

birao je izmedju bosnjaka i dudua i ipak se odlucio za nekakvu
polivalentnost bosnjaka koji moze pomoci na desnoj strani... momcad sa 6
napadaca i jednim desnim bi bila smjesna... ma da se mene pita uzo bi ja
mozda i dudua i bosnjaka a izbacio jerka leku ako bi se vranjes
oporavio...sto ce nam toliko defanzivnih veznih?? ali onda bi krenula prica
da kako je mogao izbacit leku koji je bio cijelo vrijeme s repkom? jel zato
sto je i on mamicev igrac?? pa i ovi pozvani napadaci su cijeli ciklus s
repkom...

i onda se vrtimo u krug...

nego, htio bi te pitat...koga bi ti izbacio umjesto da silve?
Mean Machine
by Benthic
tmestrovic
ja ne znam svoje misljenje drugacijim rijecima izrazit :)
Arraki
2006-05-14 09:16:56 UTC
/snip/
Post by zvone
Kranjcara, Mlinke..prokletstvo maksimirskih virtuoza koji velika
natjecanja prate sa tribina.
/snip/

Jel virujes ti u neku visu silu, pravdu, Boga, nazovi to kako god
hoces...nesto sta livelira sranja i dobre stvari...eto, mozda je doslo
vrime da se na NE Silvi prilome Mariji Cvitanovici, Jurici, Simic mladji i
jos sigurno poneki antitalenat koji je kockasti dres obuka samo zato jer je
igra u Croatie.
Osobno, ja bi da ide. Mlad je, dobar u okvirima HR lige i mislim da bi
moglo bit nesto od njega. Odjeba bi Boska Balabana i na njegovo misto zva
brazilca. Medjutim, mene se ne pita.
Skladiste drva je kulturna bastina grada Rijeke. (c) by Hrki
dc
2006-05-14 10:35:58 UTC
Post by Arraki
mozda je doslo
vrime da se na NE Silvi prilome Mariji Cvitanovici, Jurici, Simic
mladji i jos sigurno poneki antitalenat koji je kockasti dres obuka
samo zato jer je igra u Croatie.
Na stranu ova 2 antitalenta, ali jel ti to stvarno mislis da Goran Juric
nije zasluzio igrat za repku? Kolko se ja sjecam on je odigro par tekmi na
SP-u 98. i bio je stvarno dobar...
--
I nikom nije lepse neg je nam
samo da je tako svaki dan
tmestrovic
mislim da se krivo sjecas... bilo je ili stimac ili soldo na zadnjem...
dc
2006-05-14 11:56:13 UTC
Post by tmestrovic
Post by dc
[...]
ima¹ pravo, nije igro na SP-u, ali je odigro dosta tekmi u kvalifikacijama
za taj SP, a ima i 16 nastupa za repku tako da je po meni on zasluŸio igrati
za repku (ne¹to ko Tokiæ danas)
--
I nikom nije lep¹e neg je nam
samo da je tako svaki dan
tmestrovic
je..bio je car tip..
Mean Machine
2006-05-14 11:46:40 UTC
Post by Arraki
Odjeba bi Boska Balabana i na njegovo misto zva
brazilca. Medjutim, mene se ne pita.
iz kojeg razloga bi odjeba boska balabana?
by Benthic
Picek
2006-05-14 12:48:25 UTC
igra je u Croatiji :p
Arraki
2006-05-14 16:21:30 UTC
Post by Mean Machine
Post by Arraki
Odjeba bi Boska Balabana i na njegovo misto zva
brazilca. Medjutim, mene se ne pita.
iz kojeg razloga bi odjeba boska balabana?
Zato sta je kljast, bia i osta.
Uprava odlazi!
Mean Machine
2006-05-14 21:29:12 UTC
Post by Arraki
Zato sta je kljast, bia i osta.
i kao takav potrebniji reprezentaciji od da silve, da silva je u
reprezentaciju moga samo preko bosnjaka, a da se izostavilo bosnjaka onda
bi se opet sralo...
by Benthic
Arraki
2006-05-15 09:14:09 UTC
Post by Mean Machine
Post by Arraki
Zato sta je kljast, bia i osta.
i kao takav potrebniji reprezentaciji od da silve, da silva je u
reprezentaciju moga samo preko bosnjaka, a da se izostavilo bosnjaka onda
bi se opet sralo...
Vidi, Balaban ima skoro 3 banke, NE Silva 20 i koju. Isprid i jedniog i
drugog su Prso (neprikosnoven), Klasnic i Olic. Kako je vec neko tu napisa,
to je misto di bi eventualno neko odigra 10 minuta na cilom prvenstvu. Onda
bolje da igra mulac i vidi semu velikog natjecanje, nego 4 spic kojemu je
karijera na zalazu, jer nije velemajstor tipa Boka, Suker ili Prso da ga se
isplati drzat i kad ga godine stisnu.
Osobno, kad gledan reprezentaciju klub mi uopce ne igra ulogu. Jebe mi se
sta su oba igrala/igraju u Dinama, bitno mi je da nacionalni tim sto je
moguce profitira, a s njim i mi koji pratimo nogomet.Sta se Bosnjaka tice,
mislim da ako i bude igra da ce igrat Srninu poziciju, sta je malo onako
khm diskutabilno, jer se tamo zadnji put nije proslavia, ali aj ti nadji
nekog ko bi to moga bolje? A Bosnjak je kad je igra u Hajduka i dobia
hajducko srce, igra AMR (nadan se da kuzis semu iz managera) i igra je
brale ludilo.
Skladiste drva je kulturna bastina grada Rijeke. (c) by Hrki
Mean Machine
2006-05-15 09:24:46 UTC
Post by Arraki
[...]
to stoji, al ne mos ti znat sta ce se desit, ozljede,kartoni, bolje je imat
iskusnijeg igraca koji je tresa mreze za reprezentaciju nego igraca koji
prakticki tek triba debitirat..
Post by Arraki
[...]
je, sican se, igra je jako dobro, igra i danas dobro u dinama, po meni je
jedina dvojba bila bosnjak ili silva, ja bi izabra silvu.

a drugo je sta meni smeta ovaj linc i nekake teorije zavjere da edurardo
nije pozvan jer je u mamiocevoj agenciji, kakve su to gluposti, pa poza je
i modrica i j.leku.
by Benthic
Jure
2006-05-15 11:01:24 UTC
Post by Mean Machine
a drugo je sta meni smeta ovaj linc i nekake teorije zavjere da edurardo
nije pozvan jer je u mamiocevoj agenciji, kakve su to gluposti, pa poza je
i modrica i j.leku.
I mene smeta linc koji dolazi iz Maksimira ,konkretno od Mamica,sramota je
da se izborniku skandiraju uvrede samo zato sto nije pozvao nekog Dinamovca
(posebno kad znamo da je izbornik jedna od najvecih legendi tog kluba,ali to
je njihov problem)
Medjutim ,ljudi su u pravu kad se ne slazu s tom konkretnom odlukom.
Naravno da je morao pozvati nekoga od Mamicevih,kad ovaj drzi prakticno sve
u Hrvatskoj.Ako se ovako nastavi za koju godinu ce pola reprezentacije biti
Mamicevo,pa predlazem da im on bude i izbornik jer ce u suprotnom uvijek
biti nekakav "zahrdjali noz u ledja Dinamu " dok je on tamo :-))
Modrica je morao pozvati nakon Australije,Leko je uvijek u krugu repke,a ima
vec novi klub,dakle ne ceka na transfer pa mu SP nece nabijati cijenu,a Da
Silva je najskuplji i najperspektivniji,sto znaci da Mamic najvise love gubi
na njemu.
Valjda ne treba crtati kako se Mamic i Cico ne vole?
Isto tako valjda nije potrebno reci kako Cico nije bas najobjektivniji
izbornik,ima neke igrace koje preferira ,pocnimo od
sincica,Olica,Butine,Tokica itd.,dok s druge strane neke ignorira bez
razloga (Rapajic,Runje,Vugrinec...)
Ja ne vidim nikakav logican razlog da se ne pozove ponajbolji mladi igrac u
Hrvatskoj Da Silva,a ti me sad ubij.
I da,one price umjesto koga ,molim te ostavi za nekog drugog.
Ima koliko hoces pozvanih igraca koji nece odigrati ni minute,a nisu tako
mladi niti ce docekati sljedece SP u sastavu,a onaj koji ce vjerojatno biti
u prvih 11 nije ni pozvan.
I ne mora Da Silva zamjenjivati napadaca,nigdje ne pise koliko
napadaca,veznjaka i obrambenih mora pozvati.Moze igrati i poluspicu na
treningu da bi se popunile dvije momcadi.

Sto se tice Cicinog izbora,izostanak Rapajica mi nikako ne ide u
glavu,posebno ne kad citam da Guus Hiddink (izbornik koji je dvaput bio u
polufinalu SP) razmislja o alternativnim stvarima,o promjeni tipa igre u
zadnjih 20-tak minuta,o igri na nabacaje i prekide,upravo o onome za sto je
Rapajic kao stvoren,ali to nasem Cici ne pada na pamet,on ide na
kombinatoriku:

http://www.index.hr/clanak.aspx?id=316489
"Poziv Kennedyu je u razgovoru za sluŸbeni site SP-a pojasnio Graham Arnold,
jedan od Hiddinkovih pomoænika."Guus je Ÿelio ne¹to drugaèije. TraŸio je
napadaèa nalik na Petera Croucha, nekog vrlo visokog i dobrog u skok igri,
koga moŸemo ubaciti u igru u zadnjih 20 minuta a nije ga lako èuvati." -
ustvrdio je Arnold"

Ocito Cico zna bolje od Hiddinka kako se igra na SP-u,sto cemo vjerojatno
vidjeti vrlo brzo.
Simis3
2006-05-15 12:31:41 UTC
Post by Jure
Modrica je morao pozvati nakon Australije,Leko je uvijek u krugu repke,a ima
Misli¹ argentine.. :)
Post by Jure
Ja ne vidim nikakav logican razlog da se ne pozove ponajbolji mladi igrac
u Hrvatskoj Da Silva,a ti me sad ubij.
A razlog postoji samo jedan a to je da na¹kodi mamiæu... ©teta ¹to je dudu
tu ispao ipak najveæi gubitnik :(
Post by Jure
[...]
I tako se to i radi, na sp-u mora¹ biti spreman na sve, kako na èuvanje
rezultata tako i na lov na pobjedu ali oèito je da æe cico stalno forsirati
svoju taktiku ¹to bi nam mogao biti dvosjekli maè...

Pozdrav!
Jure
2006-05-16 08:11:47 UTC
Post by Simis3
Post by Jure
Modrica je morao pozvati nakon Australije,Leko je uvijek u krugu repke,a ima
Misli¹ argentine.. :)
A naravno :-)
Post by Simis3
Post by Jure
[...]
I ja tako mislim
Post by Simis3
Post by Jure
[...]
Pa da ,o tome smo razgovarali i slozili se jos prije mjesec dana,zar ne?
Inace zaradio si pivo za odlazak Modrica na SP,ja nisam mislio da ce ga Cico
zvati ,ali mi nije ni palo na pamet da Da Silva nece biti na popisu.
Promasio sam ime ,ali sam pogodio razlog :-)
Simis3
2006-05-16 08:44:07 UTC
Post by Jure
Pa da ,o tome smo razgovarali i slozili se jos prije mjesec dana,zar ne?
Jesmo, jo¹ mi je bilo èudno kako se ja i ti u neæemu slaŸemo :))
Post by Jure
Inace zaradio si pivo za odlazak Modrica na SP,ja nisam mislio da ce ga
Cico zvati ,ali mi nije ni palo na pamet da Da Silva nece biti na popisu.
Promasio sam ime ,ali sam pogodio razlog :-)
A zaradio sam ja veæ dosta piva.. :)) Dobro, ja sam govorio za modriæa,
njega nije mogao ne pozvati..

Pozdrav!
Jure
2006-05-16 09:12:25 UTC
Post by Simis3
Post by Jure
Pa da ,o tome smo razgovarali i slozili se jos prije mjesec dana,zar ne?
Jesmo, jo¹ mi je bilo èudno kako se ja i ti u neæemu slaŸemo :))
Tako i treba biti,kad je repka u pitanju
Mogao,je mogao,bas kao sto je odjebao Da Silvu :-)))
Simis3
2006-05-16 10:48:17 UTC
Post by Jure
Mogao,je mogao,bas kao sto je odjebao Da Silvu :-)))
Ma lud si, da je to napravio znalo bi se za¹to a to ne bi bilo dobro za na¹
nogomet... Ne kaŸem ja da modriæ mora igrati, ¹to se mene tièe neka ne
odigra niti minute ako cico smatra da ne treba ali da ga je morao povesti
jest...

Pozdrav!
Jure
2006-05-16 12:54:28 UTC
Post by Simis3
Post by Jure
Mogao,je mogao,bas kao sto je odjebao Da Silvu :-)))
Ma lud si, da je to napravio znalo bi se za¹to a to ne bi bilo dobro za
na¹ nogomet...
Pa ni Modric nije primirisao u repku do Argentine,isto tako je mogao ne
zvati ga na tu utakmicu (kao sto nije zvao Da Silvu ),ili se ovaj mogao
ozlijediti,ili slabije odigrati tu tekmu i danas nista od SP-a.
Slazemo se
Simis3
2006-05-16 22:14:28 UTC
Post by Jure
Pa ni Modric nije primirisao u repku do Argentine,isto tako je mogao ne
zvati ga na tu utakmicu (kao sto nije zvao Da Silvu ),ili se ovaj mogao
ozlijediti,ili slabije odigrati tu tekmu i danas nista od SP-a.
I da je slabije odigrao ni¹ta mu se ne bi prigovorilo, ali morao ga je
provjeriti jer modriæ je stvarno bio u formi i zna se da ga nije zvao ¹to bi
mu mediji napravili ali i svi drugi, ne zbog nezvanja nego razloga
nepozivanja modriæa...

Pozdrav!

zvone
2006-05-14 14:18:06 UTC
/snip/
Post by zvone
[...]
Nesto kao karma? Skini si "My name is Earl" seriju pa ces skuzit kako
to funkcionira ;o) Salu na stranu, ako nesto takvo (visu silu, pravdu,
Boga, nazovi to kako god hoces) i postoji, toplo se nadam da
funkcionira strogo na individualnoj a ne institucionalnor razini kako
bi bilo u ovom slucaju.
Post by Arraki
[...]
Nepravde se ispravljaju ukidanjem, ne nanosenjem novih. Ovako stvaramo
zacarani krug i izlaska nema.
Post by Arraki
Osobno, ja bi da ide. Mlad je, dobar u okvirima HR lige i mislim da bi
moglo bit nesto od njega. Odjeba bi Boska Balabana i na njegovo misto zva
brazilca. Medjutim, mene se ne pita.
Cijenim tvoje misljenje, nisi jednom pokazao da si covjek koji misli
svojom glavom.