Dionice Hajduka - debakl
(prestaro za odgovor)
Burke@work
2008-09-03 11:25:19 UTC
http://www.index.hr/sport/clanak/debakl-projekta-hajduk-dd--dionice-kupilo-tek-dvije-od-16-tisuca-clanova/400733.aspx
Jure
2008-09-03 11:33:30 UTC
Post by ***@work
http://www.index.hr/sport/clanak/debakl-projekta-hajduk-dd--dionice-kupilo-tek-dvije-od-16-tisuca-clanova/400733.aspx
Nije to nikakav debakl,otprilike takva brojka je i ocekivana.
Postoji i treci krug ,gdje ce dobar dio clanova kupiti jos pokoju dionicu,a
u cetvrtome ce dionice kupiti i oni koji se nisu uclanili,ocekujem oko
3000 - 3500 tisuce malih dionicara,sa oko milijun eura uplacenih dionica,a
ostatak ce pokupiti zainteresirani sponzori.
Julius
2008-09-03 11:43:31 UTC
Post by Jure
Post by ***@work
http://www.index.hr/sport/clanak/debakl-projekta-hajduk-dd--dionice-kupilo-tek-dvije-od-16-tisuca-clanova/400733.aspx
Nije to nikakav debakl,otprilike takva brojka je i ocekivana.
Izvini, ali tvrdis da je 0,03% prodanih dionica u drugom krugu ocekivano?
Post by Jure
[...]
Mislis da ce svaki clan kupiti 4 dionice? Nema ni teoretske sanse za to...

I spominjes ove koji se nisu uclanili, kao kupce dionica.
Ne druzim se s torcidasima, a svi ostali ljudi u Splitu i okolici koje znam
se samo grohotom smiju dionicama hajduka.
Jure
2008-09-03 11:47:41 UTC
Post by Julius
Post by Jure
Post by ***@work
[...]
Ne
Post by Julius
Post by Jure
[...]
Ne clan ,vec i oni koji kupuju u 4 krugu ,dakle oni koji nisu clanovi.Ima i
takvih koji su zainteresirani.
Da,i ja se grohotom smijem njima.
2008-09-03 11:50:44 UTC
Geek Squad
Julius
2008-09-03 11:53:54 UTC
Post by e
Post by Julius
Ne druzim se s torcidasima, a svi ostali ljudi u Splitu i okolici koje znam
se samo grohotom smiju dionicama hajduka.
Geek Squad
Sta to oce rec?
Vi, preglasna manjina, vi niste geekovi, i vi cete odredjivati nama
normalnima kako cemo zivit i mislit (i di cemo setat)?
Sanjaj...
2008-09-03 12:08:43 UTC
Post by Julius
Sta to oce rec?
Vi, preglasna manjina, vi niste geekovi, i vi cete odredjivati nama
normalnima kako cemo zivit i mislit (i di cemo setat)?
Sanjaj...
prva stvar nisan torcidaš.. moji su dugo u splitu i volin svoj grad i sve
njegove vridnosti.

..a neko ko se ide sprdat s hajdukom i vriđat ljude koji ga vole - ničim
izazvan - triba bit džonobraz za zvat sebe splićaninom
2008-09-03 11:34:21 UTC
Post by ***@work
http://www.index.hr/sport/clanak/debakl-projekta-hajduk-dd--dionice-kupilo-tek-dvije-od-16-tisuca-clanova/400733.aspx
nepismeni novinar nije svjestan da pretvorba traje 4 kruga (iznimno 5) pa
se razbacuje s ovakvim preseratorskim naslovima

evo par zanimljivosti:

" Najviše dionica prodalo se u Splitu, pa Metkoviću, Zagrebu i Slavoniji. "

" ... morate znati kako se tek ono pravo očekuje u četvrtom krugu, kada će
priliku za kupovinu dionica dobiti i javnost te raznorazna poduzeća, kako
iz Hrvatske tako i iz inozemstva "
Jure
2008-09-03 11:37:11 UTC
" Najvi¹e dionica prodalo se u Splitu, pa Metkoviæu, Zagrebu i Slavoniji.
"
Ovo mi je uljepsalo dan :-)
suljone
2008-09-03 11:43:21 UTC
ja bi kupuio minimalno pet ali nisam clan ajduka
Jure
Ima za tebe cetvrti krug,za 20-tak dana :-)
suljone
2008-09-03 11:46:45 UTC
Post by Jure
Post by suljone
Post by Jure
[...]
nije iskljuceno da jamim koju,nikad neznas mozda ce sinovi
biti ajdukovci.
Jure
Ko caca :-)
suljone
nebi islo,al za klince ne garantiram.
Maverick
2008-09-03 11:41:18 UTC
Post by e
[...]
Sta je tu zanimljivo? Nabrojana je gotovo cijela Hrvatska.
Post by e
" ... morate znati kako se tek ono pravo očekuje u četvrtom krugu, kada će
priliku za kupovinu dionica dobiti i javnost te raznorazna poduzeća, kako
iz Hrvatske tako i iz inozemstva "
U sve vidim kako jedva cekaju u redu. A zanimljiv mi je treci
krug...tamo mogu samo kupiti oni koji su kupili u drugom.
Jure
2008-09-03 11:43:24 UTC
" Najvi¹e dionica prodalo se u Splitu, pa Metkoviæu, Zagrebu i Slavoniji.
"
Sta je tu zanimljivo? Nabrojana je gotovo cijela Hrvatska.

Zanimljiv je raspored,posebno mali Metkovic :-)

I to ograniceni broj,glupo,ali ipak bolje nego nista
2008-09-03 11:44:22 UTC
Post by Maverick
Sta je tu zanimljivo? Nabrojana je gotovo cijela Hrvatska.
sam si da odgovor :-)
Post by Maverick
U sve vidim kako jedva cekaju u redu. A zanimljiv mi je treci
krug...tamo mogu samo kupiti oni koji su kupili u drugom.
zanimljiv si ti koji bockaš voodoo lutkice da bi pretvorba propala, al
uzalud vam trud svirači.. :-)
Maverick
2008-09-03 11:56:41 UTC
Post by Maverick
[...]
Eh, ja samo posrpdno komentiram. A tvoja percepcija toga je jadna. Kao
i ti.
2008-09-03 12:09:13 UTC
ako ti zafali bičava za lutkice javi, pošaljen ti kojin par
Maverick
2008-09-03 12:13:18 UTC
Ma, bas si srce, i to jadno.
Mikka
2008-09-03 11:49:57 UTC
Post by Maverick
Post by e
[...]
Vidis, ja se ne bi uopce iznenadio da "raznorazna poduzeca" pocnu kupovat
dionice. Naravno, vodjeni cistom ekonomskom logikom. Khm...
Jure
2008-09-03 11:52:26 UTC
Post by Mikka
Post by Maverick
" ... morate znati kako se tek ono pravo oèekuje u èetvrtom krugu, kada
æe
priliku za kupovinu dionica dobiti i javnost te raznorazna poduzeæa,
[...]
Zasto bi to bilo cudno?Hajduk je brand ,posebno u Dalmaciji i takva
promocija je itekako jeftina.
2008-09-03 11:53:42 UTC
vidiš, mene uopće nije iznenadia tvoj jeftini pokušaj :-)
Julius
2008-09-03 11:33:22 UTC
Post by ***@work
http://www.index.hr/sport/clanak/debakl-projekta-hajduk-dd--dionice-kupilo-tek-dvije-od-16-tisuca-clanova/400733.aspx
I jos bolja cifra - od 160 000 dionica prodano je CAK 5231 dionica - 0,03%.
Odlican rezultat - prodaju se bolje nego dionice ine prije godinu i po dana.
Ali sad ce se prodati jos malo vise komada - sad ce babama i didovima doci
penzija, pa ce "mocni dionicari" moc uzicat kuna za jos pokoju dionicu ;-)
2008-09-03 11:37:30 UTC
Post by Julius
[...]
već sad je prodano više dionica nego šta u nekim milijunskim gradovima dođe
ljudi na proslavu titule ;-)
Julius
2008-09-03 11:44:43 UTC
Post by Julius
[...]
veæ sad je prodano vi¹e dionica nego ¹ta u nekim milijunskim gradovima
doðe
ljudi na proslavu titule ;-)
Sreco, ako mislis da time nesto meni govoris, falio si kompletno. Ja sam iz
Splita, nisam dinamovac, pa me s time ne vrijedjas, ako si to zelio.
2008-09-03 11:48:06 UTC
Post by Julius
Sreco, ako mislis da time nesto meni govoris, falio si kompletno. Ja sam iz
Splita, nisam dinamovac,
jesi kupia koju dionicu?
naravno da ne
Jure
2008-09-03 11:50:02 UTC
Post by Julius
Post by Julius
[...]
Cemu toliko veselje?Sto tebe tu tocno raduje,da ce kako sad stvari stoje
grad Split i politika i dalje imati otvorene ruke da rade sto zele u
Hajduku ili ti je drago da netko trosi svoj novac da bi se nesto
promjenilo na bolje ,ali to nece znaciti puno?
Mikka
2008-09-03 11:54:45 UTC
Post by e
Post by Julius
[...]
Ma inace su brojke cudna stvar. Klub za koji se zivi u regiji od cca
700.000 ljudi ima 16.000 clanova, od kojih 2000 kupe dionice. Naizgled
slabo, ali nabroj ti braco do 2000, eej, nije to sala!
Jure
2008-09-03 11:58:02 UTC
Post by Mikka
Post by Julius
[...]
Nije to nista,klub za kojeg navija 1.5 milijuna, u krugu od 10 km oko
stadiona mu zivi milijun ljudi ,osvaja sve zivo,
a na stadionu ima prosjek od 5000 (zahvaljujuci derbiju sa Hajdukom) ,a
ulaznice za pretkolo LP plati 8000 ljudi.
Nije to sala.
Mikka
2008-09-03 12:02:19 UTC
Post by Jure
Post by Mikka
Post by e
Post by Julius
[...]
Nisi valjda u istu recenicu stavio Kub za koji se zivi, Najveci klub u
povijesti Hrvata i svemira, Najveci brand u Dalmaciji (i sire) sa nekakvim
Dinamom? Ma Jure, to smo mi samo jalni, kak ne kuzis?
I mali ispravak tvog inace tocnog posta - derbi je sa Slaven Belupom.
Jure
2008-09-03 12:08:28 UTC
Post by Mikka
Post by Jure
Post by Mikka
Post by Julius
[...]
;-)
[...]
Mislim da je likovanje na ovu temu doticanje novog dna ,koje sam nazalost
od tebe i ocekivao.
Iako ,da si malo pametniji, bi i tebi bilo u osobnom interesu da je svih 16
000 clanova Hajduka kupilo sve dionice i time napokon stavili utjecaj grada
i drzave,tj. politike na malu mjeru (u konacnici i potpuno izbacili),ali
mrznja je slijepa.
nevjernik
2008-09-03 12:38:41 UTC
On Wed, 3 Sep 2008 14:08:28 +0200, "Jure" <jprusac_MAKNI
Post by Jure
Post by Mikka
Post by Jure
Post by Mikka
Post by e
Post by Julius
[...]
Nije ovdje rijec o tome. Tko bi npr vise od mene volio da novac koji
ja dajem gradu splitu prestane ici u dzepove lopova u hajduku.

Ovdje je rijec o onima koji sebe na sva usta izdizu da su "najbolji
navijaci na svijetu" koji su "uvijek vjerni" koji za svoj klub "ne
navijaju nego zive", koji su s njim "i kad gube i kad tuku"..
a koji su, evo dokazalo se napokon (mada se i prije to znalo) obicne
pickice jake samo na rijecima.
Jure
2008-09-03 12:44:08 UTC
Post by Jure
Post by Mikka
Post by Jure
Post by Mikka
Post by Julius
[...]
Cemu onda likovanje nad brojem ?
Post by nevjernik
[...]
Svakome tko izjavljuje takve stvari a nije kupio dionicu ili se barem
uclanio je i za mene pickica.
Ali cini mi se da je vecinu od tih 2220 dionica ionako kupila Torcida ,tj.
oni koji s pravom tako nesto mogu i izjaviti i koji to redovito i rade.
Nisam vidio takvih izjava od recimo mog starog koji nije clan vec obicni
navijac.
2008-09-03 12:46:46 UTC
Post by nevjernik
Nije ovdje rijec o tome. Tko bi npr vise od mene volio da novac koji
ja dajem gradu splitu prestane ici u dzepove lopova u hajduku.
šta ne preseliš u zagreb pa će ti svaka kuna ić nekim drugim lopovima?
budi čovik pa javno govori takve stvari po splitu, muškarčino :-)
Jure
2008-09-03 11:39:12 UTC
2.6 milijuna kuna,nije lose za pocetak
2008-09-03 11:41:57 UTC
Post by Jure
2.6 milijuna kuna,nije lose za pocetak
biće dovoljno za tomasova na zimu, uz ljubičića i bačka koji su već prešli
u zadar
nevjernik
ma kakvi lose, pa s ovim ste vec otplatili pola ibriciceve lijeve noge
2008-09-03 11:58:59 UTC
Post by nevjernik
ma kakvi lose, pa s ovim ste vec otplatili pola ibriciceve lijeve noge
drugu polovicu ćemo otplatit od gradskog prireza koji ti tako marljivo
puniš
zack
LOL :)))
Jure
2008-09-03 11:42:00 UTC
Post by Julius
Post by ***@work
http://www.index.hr/sport/clanak/debakl-projekta-hajduk-dd--dionice-kupilo-tek-dvije-od-16-tisuca-clanova/400733.aspx
I jos bolja cifra - od 160 000 dionica prodano je CAK 5231 dionica - 0,03%.
U velikom veselju ti je poletjela ruka na kalkulatoru,radi se o cifri od
3.27%
:-p
Julius
2008-09-03 11:46:20 UTC
Post by Jure
Post by Julius
Post by ***@work
[...]
Kakva sreca i veselje? Svima u Spltu osim torcidasima su dionice hajduka
samo teska sprdnja i nista vise.
2008-09-03 11:49:58 UTC
Post by Julius
Kakva sreca i veselje? Svima u Spltu osim torcidasima su dionice hajduka
samo teska sprdnja i nista vise.
sereš.. ja nisan torcidaš pa san kupia dionice

a ako ti hajduk služi za sprdnju tebi ka dalmatincu i splićaninu (šta je
vrlo upitno) onda bolje prošetaj
Julius
2008-09-03 11:50:34 UTC
Post by Julius
Kakva sreca i veselje? Svima u Spltu osim torcidasima su dionice hajduka
samo teska sprdnja i nista vise.
sere¹.. ja nisan torcida¹ pa san kupia dionice
a ako ti hajduk sluŸi za sprdnju tebi ka dalmatincu i spliæaninu (¹ta je
vrlo upitno) onda bolje pro¹etaj
Sreco, necu setat nigdje gdje ja ne zelim. I ponavljam, splicanin sam, kao i
monogo drugih ljudi, i niko koga znam nije zelio bacati 500 kuna na dionice
"najboljeg" kluba na svitu.
I dionice hajduka jesu teska sprdnja i nista vise. Pa ti pisi sta god hoces
Jure
2008-09-03 11:54:49 UTC
Post by Julius
I dionice hajduka jesu teska sprdnja i nista vise. Pa ti pisi sta god hoces
Ok,ajmo rec da si me upecao.Obrazlozi mi molim te sto je tu tocno sprdnja
oko preustroja nekog nogometnog kluba u dionicko drustvo,a konkretno
Hajduka?
Ali konkretno me zanima.
Julius
2008-09-03 12:01:31 UTC
Post by Jure
Post by Julius
[...]
Nema je uopce. Sve je super.
Jos ako neko kupi 75% dionica (ili i vise) koje su u vlasnistvu grada - to
ce bit najbolja stvar koja se gradu Splitu moze dogoditi.
Tako da se konacno gradske pare prestanu bacati u hajduka, i pocne se nesto
pametno raditi s njima.

S 10% para koje Split baca hajduku, KK Split bi bio 20 godina zaredom prvak
drzave.

A konkretna sprdnja je s "mocnim navijacima od 45 kila i 3 zuba u glavi"
koji gmizu na sve strane, nemaju para ni za sapun, a kupit ce dionice
"najboljeg" kluba na svitu. I glupin novinarima koji trose stranice
novinskog papira na stvari koje zanima cak 2200 "dionicara".
Jure
2008-09-03 12:11:52 UTC
Post by Julius
Post by Jure
Post by Julius
[...]
Oprosti,ali likujes sto je slab odaziv na kupnju,sprdas se sa samim cinom,a
htio bi da netko kupi sve dionice da se konacno prestanu bacati gradske
pare?
Ne vidim tu nikakvu logiku,da ne budem grub
Post by Julius
S 10% para koje Split baca hajduku,
Split godisnje daje Hajduku 1.2 milijuna kuna,a i to jedva
Post by Julius
KK Split bi bio 20 godina zaredom prvak drzave.
Sumnjam da bi se sa stotinjak tisuca kuna jako operjali.
Dobro ,to su vec tvoje osobne frustracije,to me nije zanimalo
Julius
2008-09-03 12:18:56 UTC
Post by Jure
Post by Julius
Post by Jure
Post by Julius
[...]
Samo ti reci, sve cu ti objasnit. Sve te "dionice" u rukama tzv. navijaca ne
znace nista. Jer se s njima nista ne moze postici - cak i ako bi svi mali
dionicari dali punomoc jednom covjeku da upravlja s njihovim dionicama -
jednostavno ih nece biti dovoljno (dionica). Prouci malo Zakon o dd pa ce ti
biti jasnije (je li ovo bilo puno grubo).
Post by Jure
Post by Julius
S 10% para koje Split baca hajduku,
Split godisnje daje Hajduku 1.2 milijuna kuna,a i to jedva
Kojom sricom da je tako, ali nije. Ili se sad vise ne racuna odrzavanje
rusevine od stadiona, placanje omladinske skole...
Post by Julius
[...]
A eto, ponavljam, samo takve gmizavce vidim okolo da pricaju o dionicama
hajduka u stvarnom zivotu.
Jure
2008-09-03 12:31:17 UTC
Post by Julius
Post by Jure
Post by Julius
Post by Jure
Post by Julius
[...]
Ako uzmu 5% dionica bit ce dovoljno da po zakonu o dd imaju neka prava koja
do sad nisu imali,a ako budu imali preko 20 % dionica ,moci ce odlucivati o
mnogo cemu po statutu SDD Hajduk.
A taj jedan covjek kojeg spominjes je recimo Dite puka gdje mozes pronaci
mnoge informacije o kojima ocito ne raspolazes:
http://ditepuka.com/site/Hajduk_-_dite_puka.html
Da su svi clanovi upaltili maksimalni broj dionica,vec sada bi imali 30 %
dionica SDD Hajduk i pravo ,kao strateski partner na vjerojatno dvojicu
clanova u Nadzornome odboru.Sto to znaci,takodjer mozes pogledati u zakonu o
dd.
I bas zbog toga mi nije jasno (odnosno jest: nemas pojma o cemu pricas) ,
zasto si ti toliko odusevljen ovolikim brojem prodanih dionica.Kako to tebi
odgovara?
Post by Julius
Post by Jure
Post by Julius
S 10% para koje Split baca hajduku,
Split godisnje daje Hajduku 1.2 milijuna kuna,a i to jedva
Kojom sricom da je tako, ali nije. Ili se sad vise ne racuna odrzavanje
rusevine od stadiona, placanje omladinske skole...
To je ta cifra
Rekao sam vec,ne zanimaju me tvoje frustracije
Julius
2008-09-03 12:42:20 UTC
Post by Jure
Post by Julius
[...]
Koja? Da saznaju konacno kolika je bila odsteta za Jerteca i Buljata?

Post by Jure
mnogo cemu po statutu SDD Hajduk.
Nece moci odlucivati ni o cemu, ako se ne dogovore, ostaje postojeci statut.
A i statut, kao i ustav, nije vjecan.
Post by Jure
[...]
Imas li ti neku stranicu s stvarnim podacima, a ne neki hobisticki projekt.
Dobro da nisu izmislili 50% +1 dionicu u svom vlasnistvu.
Nesto provjerljivo, kad vec saljes linkove.

Post by Jure
clanova u Nadzornome odboru.Sto to znaci,takodjer mozes pogledati u zakonu
o dd.
Mislis kao i dosada, onu dvojicu clanova "najbolje" navijacke grupe na
svitu, koji su samo sluzili kao hdzova glasacka masinerija u ranijim
sazivima skupstine...
Post by Jure
A ti kao i samoglasnik, smijes odredjivati o cemu se ovdje pise?
Jure
2008-09-03 12:48:50 UTC
Post by Julius
Post by Jure
Post by Julius
[...]
Izmedju ostaloga
Post by Jure
[...]
Potrazi statut SDD Hajduk,ako ti je to dovoljno realno
Post by Jure
[...]
Ne mislim ,mislim na onu dvojicu koju bi dionicari izabrali,po zakonu o dd.
Post by Julius
Post by Jure
Ne ,samo mogu reci ono sto me ne zanima,a ove tvoje pizdarije su bas to.
2008-09-03 12:16:36 UTC
Post by Julius
[...]
misliš milijun kuna šta ide u omladinski pogon? bezveze laprdaš bez da si
upućen.
Post by Julius
S 10% para koje Split baca hajduku, KK Split bi bio 20 godina zaredom prvak
drzave.
koja preseračina, ni split niti jedan drugi klub u splitu ne dobijaju pare
od grada već milostinju za otrat guzicu
Post by Julius
[...]
jesi telac.. koji drugi događaj u splitu napuni poljud s 35 000 ljudi?

i ti kažeš da za hajduk nema interesa? masovnu kupovinu dionica od strane
običnog puka je iluzorno očekivat.. ljudi nemaju para za život, a kamoli za
dionice.. di ti uopće živiš sa svojim šminkerskim komentarima
Felga
2008-09-03 12:45:31 UTC
jesi telac.. koji drugi dogaðaj u splitu napuni poljud s 35 000 ljudi?
vinko coce, jedan je vinko coce....
2008-09-03 12:01:37 UTC
Post by Julius
Sreco, necu setat nigdje gdje ja ne zelim. I ponavljam, splicanin sam, kao i
monogo drugih ljudi, i niko koga znam nije zelio bacati 500 kuna na dionice
"najboljeg" kluba na svitu.
ko tebe tira da trošiš svoje pare na hajduk?

nije mi jasno zašto pišeš ovde na grupi o nogometu ako te zaboli k* za isti
ma sve je to sprdnja, pogotovo kad te sport ne zanima
Jure
2008-09-03 12:02:18 UTC
22 mladica lupaju neku loptu po ledini.Sprdnja
Julius
2008-09-03 12:02:50 UTC
22 mulca nabijaju koznu misinu po ledini. Tako se kaze u Splitu.
Julius
2008-09-03 12:11:14 UTC
Post by Julius
Sreco, necu setat nigdje gdje ja ne zelim. I ponavljam, splicanin sam, kao i
monogo drugih ljudi, i niko koga znam nije zelio bacati 500 kuna na dionice
"najboljeg" kluba na svitu.
ko tebe tira da tro¹i¹ svoje pare na hajduk?
nije mi jasno za¹to pi¹e¹ ovde na grupi o nogometu ako te zaboli k* za
isti
Sta je tvoj problem. Je li zabranjeno pisati o dionicama "najboljeg" kluba
na svitu.
Nije ovo tvoja grupa da ti mozes nekom nesto braniti.
Post by Julius
I dionice hajduka jesu teska sprdnja i nista vise. Pa ti pisi sta god hoces
ma sve je to sprdnja, pogotovo kad te sport ne zanima
A ti se nesto jako vidovit. Pokusaj uplatiti jedan listic s 258 parova i
dobitkom od 452 999 000 kuna, kad tako dobro pogadjas - izgledaces kao pravi
torcidas.

Zelis postati veci, pa izmisljas drugima "kad te sport ne zanima". Odakle ti
je to samo doleprsalo u mozak?

Sport vjerovatno pratim duze od tebe (npr. nekidasnji drugi zuti Andricu me
podsjetio na drugi zuti Jerku Tipuricu iz '86 i cetvrtfinala kupa uefa s
waregemom - obojica su ispali glupi balkanci i bez ikakvog dodira s
protivnikom napustili stadion i ekipu), a i 15 godina teniram, tako da ne
izmisljas ako bas ne moras.
2008-09-03 12:27:51 UTC
Post by Julius
Sta je tvoj problem. Je li zabranjeno pisati o dionicama "najboljeg" kluba
na svitu.
Nije ovo tvoja grupa da ti mozes nekom nesto braniti.
samo daj. dobro je čut i stranu jednog "splićanina"
Post by Julius
Zelis postati veci, pa izmisljas drugima "kad te sport ne zanima". Odakle ti
je to samo doleprsalo u mozak?
pa očigledno je kako ne želiš da klubovi stanu na svoje nego te valjda pali
preživljavanje na rubu zakona
Post by Julius
[...]
sigurno ti je i onda hajduk bia glavni motiv sprdačine
znači, propali talenat
Julius
2008-09-03 12:33:24 UTC
Post by Julius
Sta je tvoj problem. Je li zabranjeno pisati o dionicama "najboljeg" kluba
na svitu.
Nije ovo tvoja grupa da ti mozes nekom nesto braniti.
samo daj. dobro je èut i stranu jednog "spliæanina"
Post by Julius
Zelis postati veci, pa izmisljas drugima "kad te sport ne zanima". Odakle ti
je to samo doleprsalo u mozak?
pa oèigledno je kako ne Ÿeli¹ da klubovi stanu na svoje nego te valjda
pali
preŸivljavanje na rubu zakona
Ma grijesis. Ja bih bio sretan da "clanovi drustva prijatelja hajduka" kupe
100% dionica kluba, i onda da vise nema cijedjenja para iz grada i zupanije,
i da drzavne firme ne moraju placati reklame na hajduku (ak oslucajno neko
hoce, dobro). Eto van ga, radite s njin sta god ocete, samo nemojte vise
zicat pare okolo.
A hajduk vec odavno ne posluje zakonski, i sta sad?
Post by Julius
[...]
sigurno ti je i onda hajduk bia glavni motiv sprdaèine
Tada nije, a ovaj sadasnji je. I svakom ko prati nogomet, ovaj hajduk moze
biti samo razlog za sprdnju.
Post by Julius
a i 15 godina teniram, tako da ne
izmisljas ako bas ne moras.
znaèi, propali talenat
Otkud ti to? Iman crni pojas u jednom borilackom sportu, uskoro cu polagati
za drugi dan, a dogodine cu polagati za crni pojas u drugoj borilackoj
vjestini. Pa se ti tjesi da sam propali talent. Ja sam zadovoljan.
Jure
2008-09-03 12:39:03 UTC
Post by Julius
[...]
Nisam stekao takav dojam iz tvojih postova ,dapace,stekao sam sasvim
suprotni,da je prodaja dionica sprdnja.
2008-09-03 12:42:37 UTC
Post by Julius
[...]
to je problem cjelokupnog hrvatskog sporta i nogometa, a ne hajduka.. bar
toliko bi triba bit upućen
Post by Julius
A hajduk vec odavno ne posluje zakonski, i sta sad?
i sad je tome kraj
Post by Julius
Tada nije, a ovaj sadasnji je. I svakom ko prati nogomet, ovaj hajduk moze
biti samo razlog za sprdnju.
znači tvoja ljubav prema klubu ovisi samo o dobrim rezultatima, zašto me to
ne čudi
LOL
Maverick
2008-09-03 12:06:43 UTC
Post by Julius
Post by Julius
Kakva sreca i veselje? Svima u Spltu osim torcidasima su dionice hajduka
samo teska sprdnja i nista vise.
sereą.. ja nisan torcidaą pa san kupia dionice
a ako ti hajduk sluľi za sprdnju tebi ka dalmatincu i splićaninu (ąta je
vrlo upitno) onda bolje proąetaj
Sreco, necu setat nigdje gdje ja ne zelim. I ponavljam, splicanin sam, kao i
monogo drugih ljudi, i niko koga znam nije zelio bacati 500 kuna na dionice
"najboljeg" kluba na svitu.
Ma pa za Hajduk se zivi, tko sljivi 500 kn ako su uvik virni svom
Hajduku....
Post by Julius
I dionice hajduka jesu teska sprdnja i nista vise. Pa ti pisi sta god hoces
Eto, e, kad to kaze netko iz tvog grada, sto da onda ja kazem. A ti se
pjeni i dalje, govorio si o velikoj navali zadnjih dana, ako je 2200
ljudi navala sve skupa, onda strasno. Tjesi se novim krugovima prodaje
i ako oni koji vole klub pa se ovako "kidaju" za dionice, bojim se sto
ce biti kad se za dionice budu "kidali" oni kojima bi to trebao bit
biznis i zarada.

A ti i dalje misli o voodoo lutkicama, ali bolje bi ti bilo da se
spustis na zemlju.
Jure
2008-09-03 12:18:31 UTC
Post by Julius
Post by Julius
Kakva sreca i veselje? Svima u Spltu osim torcidasima su dionice hajduka
samo teska sprdnja i nista vise.
sere±.. ja nisan torcida± pa san kupia dionice
a ako ti hajduk sluµi za sprdnju tebi ka dalmatincu i spliæaninu (±ta je
vrlo upitno) onda bolje pro±etaj
[...]

Mislim da je 30 000 i vise ljudi na prosloj utakmici u Splitu sve reklo o
interesu (pa i lovi koju su spremni dati za nogomet) i pracenju Hajduka.
A zasto ljudi nisu prepoznali trenutak i iskoristili taj entuzijazam za
kupnju dionica ,postoji puno razloga.Od neinformiranosti, lose promocije,do
komplikacija prilikom uclanjenja (losa organizacija),do tradicionalne
opreznosti prema politici,a najvise iz onog uobicajenog jadikovanja "nece od
mene lopovi dobit nista".To je vec socioloski problem.
Evo ti zivi primjer Julius,za kojeg vjerujem da je bio na Poljudu protiv
Deportiva,a ako ne ,barem je navijao,a inace je protiv placanja Hajduka iz
gradske blagajne ali likuje sto prodaja dionica slabije ide i to je njemu
normalno
Maverick
2008-09-03 12:24:50 UTC
Post by Maverick
Post by Julius
Post by Julius
Kakva sreca i veselje? Svima u Spltu osim torcidasima su dionice hajduka
samo teska sprdnja i nista vise.
sere±.. ja nisan torcida± pa san kupia dionice
a ako ti hajduk sluµi za sprdnju tebi ka dalmatincu i splićaninu (±ta je
[...]
Iskreno, mislim da je najveca greska u cijeni dionica. Ljudi
jednostavno ne zive bajno, i sada dati za klub minimum 500 kn, koliko
god ga voljeli, nije bas lako. Da su pustili 10 puta vise dionica po
10 puta manjoj cijeni, siguran sam da bi bolje islo. Neko mozda moze
dati 100kn, pa bi kupio bar dvije, a onaj tko bi dao 500, da bi i
ovako i onako.
Julius
2008-09-03 12:26:08 UTC
Post by Maverick
[...]
Ti si fizicar, a ne sociolog. Pa se ne guraj onde gdje ti nije mjesto.
Post by Maverick
[...]
Svakom bi to trebalo biti normalno. Jedini razlog normalnih ljudi za kupnju
dionica je zarada (ili bar zelja za zaradom). Pametnije je kupiti dionice
Ine i t-coma, na brzinu zaraditi dvadesetak tisuca kuna, nego uloziti 500
kuna u nesto cemu ce cijena padati brze nego zlatnicima s likom dr. franje
(dobro, oni su zadrzali vrijednost, ipak je to zlato, za razliku od wc
papira koji ce uskoro postati "neke" dionice).
A jedino likovanje moze biti zbog "samoglasnikovih" svrsavanja na 15 000
dionicara koji cekaju 30.8. da se upisu...
2008-09-03 12:31:14 UTC
Post by Julius
[...]
dionice3 hajduka se ne kupuju zbog zarade ka šta se za hajduk ne navija iz
interesa, al nećemo o onome šta ti ne ulazi u glavu ni puškom
Julius
2008-09-03 12:46:03 UTC
Post by Julius
[...]
dionice3 hajduka se ne kupuju zbog zarade ka ¹ta se za hajduk ne navija iz
interesa, al neæemo o onome ¹ta ti ne ulazi u glavu ni pu¹kom
Mogu ja navijat za hajduk, al mu pare ne dam nikad. Osim ako neko ne uperi
pusku u mene...
Jure
2008-09-03 12:35:39 UTC
Post by Julius
Post by Maverick
[...]
:-)
Ocekujem da se oglasi kvalificirani sociolog Lalic o ovoj temi
Post by Julius
Post by Maverick
[...]
Eto ,tu smo zavrsili sa raspravom.
Igraj ti na burzi sa nekim dionicama gdje ima zarade , a ostavi nama
nenormalnima da se brinemo o Hajdukovima.
Julius
2008-09-03 12:45:11 UTC
Post by Julius
Post by Jure
[...]
Neka hvala, ja sam odradio svoje dionice. Vise ih ne kupujem kod nas - nece
vise biti ovih poklon paketa kao sto su onda bili ina i t-com.
Post by Jure
a ostavi nama nenormalnima da se brinemo o Hajdukovima.
Znaci, ti se samostalno, svojom voljom, i bez prisile, proglasavas
NENORMALNIM.
Onda vise zaista nema smisla ista raspravljati s tobom.
2008-09-03 12:19:18 UTC
Post by Maverick
Eto, e, kad to kaze netko iz tvog grada, sto da onda ja kazem. A ti se
pjeni i dalje, govorio si o velikoj navali zadnjih dana, ako je 2200
ljudi navala sve skupa, onda strasno.
e jesi degenerik :-)

još nisi svatia da to nisan pisa ja već glas dalmacije.. nauči razlikovat
citata od osobnog upisa:

http://www.glasdalmacije.hr/?show=0&article=11294

http://groups.google.com/group/hr.rec.sport.nogomet/browse_thread/thread/826095e439758685
Maverick
2008-09-03 12:22:09 UTC
Post by e
Post by Maverick
Eto, e, kad to kaze netko iz tvog grada, sto da onda ja kazem. A ti se
pjeni i dalje, govorio si o velikoj navali zadnjih dana, ako je 2200
ljudi navala sve skupa, onda strasno.
e jesi degenerik :-)
Nisam znao da sam sebi govoris u 2. licu. Ajd neka, tko prizna, pola
mu se prasta.
Ti si se slagao s tim i vise se puta pozivao na to, prema tome....
Jure
Dobro,srecom da postoje i ljudi izvan Splita.
2008-09-03 12:02:20 UTC
ne pretjeruj sad i ti
Jure
Metkovic je najjaci,jos da Jambo ulozi nesto u Neretvu pa da vidis :-)
2008-09-03 12:34:56 UTC
svaka čast :-)
Maverick
2008-09-03 11:36:59 UTC
http://www.index.hr/sport/clanak/debakl-projekta-hajduk-dd--dionice-k...
Nemoj tako. Sad ce ti e naci relevantne podatke s linkovima koji ce
ponistiti tu tvrdnju.
suljone
2008-09-03 11:38:13 UTC
Post by ***@work
http://www.index.hr/sport/clanak/debakl-projekta-hajduk-dd--dionice-kupilo-tek-dvije-od-16-tisuca-clanova/400733.aspx
kaj nisu kupljene samo cetiri?bar je tako pisalo
na grupi a nitko nije opovrguo.
Jure
2008-09-03 11:44:35 UTC
Pet,Dino radja ima dvoje djece :-)
suljone
ahaa,onda isprike.
zack
2008-09-03 11:50:51 UTC
Post by Jure
Post by suljone
Post by ***@work
[...]
Sta Aliju niko ne broji?

http://www.slobodnadalmacija.hr/Hajduk/tabid/83/articleType/ArticleView/articleId/20682/Default.aspx

"Alija hoce i kad nitko drugi nece" :)))
suljone
2008-09-03 11:52:49 UTC
Post by zack
Post by Jure
Post by suljone
Post by ***@work
[...]
to ne pali,na grupi je receno pet i onda je pet,ne vjerujes valjda
tamo nekom novinaru koji spava na Poljudu.?
Jure
Legenda,isti Pudar :-)
Felga
2008-09-03 12:42:24 UTC
kakva topla ljudska prica.
Mikka
2008-09-03 11:39:13 UTC
Post by ***@work
http://www.index.hr/sport/clanak/debakl-projekta-hajduk-dd--dionice-kupilo-tek-dvije-od-16-tisuca-clanova/400733.aspx
Za antologiju:

"Možda vam se čini da je malo 2220 ljudi, ali probajte brojiti otpočetka
jedan, dva, tri pa će te vidjeti da to nije mali broj, puno je to ljudi."

Ali ne kuzim, pa e je *garantirao* da ce prava navala biti zadnjih dana,
zbog mentaliteta, treba nam da se pokrenemo i te sheme.
2008-09-03 11:45:50 UTC
Post by Mikka
"Možda vam se čini da je malo 2220 ljudi, ali probajte brojiti otpočetka
jedan, dva, tri pa će te vidjeti da to nije mali broj, puno je to ljudi."
hehe duhovit je taj klarić, svaka čast :-)
pa i je, bar sudeći po brojevima upisnica mene i mojih poznanika ;-)
Jure
2008-09-03 11:50:31 UTC
"MoŸda vam se èini da je malo 2220 ljudi, ali probajte brojiti otpoèetka
jedan, dva, tri pa æe te vidjeti da to nije mali broj, puno je to ljudi."
hehe duhovit je taj klariæ, svaka èast :-)
Redikul,srecom da ga necemo jos dugo gledat :-)
2008-09-03 11:54:21 UTC
splitski oriđinal.. neka ga :-)
Maverick
2008-09-03 11:48:29 UTC
Post by Mikka
[...]
Pa nisi skontao. To se podrazumijeva zadnjih dana zadnjeg kruga upisa,
dakle u 18. krugu kada ce svi koji su do onda kupili, imati pravo
kupiti dionice, i to 1 + 1 gratis.
zack
2008-09-03 11:46:45 UTC
Post by ***@work
http://www.index.hr/sport/clanak/debakl-projekta-hajduk-dd--dionice-kupilo-tek-dvije-od-16-tisuca-clanova/400733.aspx
LOL :))))

Tresla se brda - rodio se mis :)
2008-09-03 11:55:08 UTC
ovo je tek prva kontrola poroda, spremi svečarsku kuburu nazad u garažu ;-)
zack
2008-09-03 12:03:55 UTC
Post by e
Post by zack
Post by ***@work
[...]
Prva kontrola poroda je otkrila kilavo dijete :)
kubura ide van 21.09. oko 18.30 :)
Wiking
2008-09-03 12:03:19 UTC
http://www.index.hr/sport/clanak/debakl-projekta-hajduk-dd--dionice-kupilo-tek-dvije-od-16-tisuca-clanova/400733.aspx
Post by zack
LOL :))))
Tresla se brda - rodio se mis :)
ovo je tek prva kontrola poroda, spremi sveèarsku kuburu nazad u
garaŸu ;-)
toliko o ljubavi prema klubu,kad treba nesto dati onda ih nigdje nema kao i
uvijek :)
hajduk zivi vjecno lol
2008-09-03 12:20:23 UTC
Post by Wiking
toliko o ljubavi prema klubu,kad treba nesto dati onda ih nigdje nema kao i
uvijek :)
hajduk zivi vjecno lol
hajduk istina ima najbolje navijače u HNL-u, al to ne znači da je sve to
skupa slabo ;-)
2008-09-03 12:29:34 UTC
Post by Wiking
toliko o ljubavi prema klubu,kad treba nesto dati onda ih nigdje nema kao i
uvijek :)
hajduk zivi vjecno lol
hajduk istina ima najbolje navijače u HNL-u, al to ne znači da sve to
skupa nije slabo (za jedna hajduk) ;-)
Darkwood
2008-09-03 12:35:53 UTC
Ima i Millwall pa ih i dalje Chelsky owna...
Julius
2008-09-03 12:35:23 UTC
Post by Wiking
toliko o ljubavi prema klubu,kad treba nesto dati onda ih nigdje nema kao i
uvijek :)
hajduk zivi vjecno lol
hajduk istina ima najbolje navijaèe u HNL-u, al to ne znaèi da je sve to
skupa slabo ;-)
Zadnjih 20 godina najbolji navijaci na poljudu su bili na utakmici
Hrvatska - Brazil ;-)
A znas li zasto? Jer nije bilo tradicionalne skupine zicara, i nije bilo
kretena s bakljama...
Jure
Sad si sve rekao,ajd bog
2008-09-03 12:48:39 UTC
Post by Julius
Zadnjih 20 godina najbolji navijaci na poljudu su bili na utakmici
Hrvatska - Brazil ;-)
najgore navijanje ikad
Post by Julius
A znas li zasto? Jer nije bilo tradicionalne skupine zicara, i nije bilo
kretena s bakljama...
zato šta su na stadionu bile tetkice i šminkeri koji su na utakmici samo
kad ih triba snimit kamera.. nije teško platit masnih 200-300 kn da ih se
snimi u novoj lacosta majičici
nevjernik
2008-09-03 12:02:05 UTC
Post by zack
Post by ***@work
http://www.index.hr/sport/clanak/debakl-projekta-hajduk-dd--dionice-kupilo-tek-dvije-od-16-tisuca-clanova/400733.aspx
LOL :))))
Tresla se brda - rodio se mis :)
evo da nastavim s prigodnim poslovicama:
za dinamo se navija, za hajduk se zivi :)
mariozg
2008-09-03 11:59:06 UTC
Post by ***@work
http://www.index.hr/sport/clanak/debakl-projekta-hajduk-dd--dionice-kupilo-tek-dvije-od-16-tisuca-clanova/400733.aspx
di su sad svi ti silni torcidaš taj dišpet i ostala sranja c(ime nam
ovdje navijac(i ajduka mažu oc(i spike tipa dite materi i ostala sranja
hahahhah eto i to je dokaz da nam najvec'a dva kluba u hr imaju jedva
1000 navijac(a a ovo ostalo sve internet pizdeki